Sunday, June 10, 2012

10.06.2012

Esimene päev Hawaiil algas kõigepealt korteri ja selles elavate inimestega tutvumisega. Nii tore ja lahe on kõik. Ramona tegi mulle väikese tuuri lebotamise alas, kus asub arvatavasti minu selle suve lemmik - tantsusaal :) Pole veel lavastama jõudnud, aga homme kohe kindlasti !!! Sannu tegi minu saabumise puhul mega head kooki, mida maiustasime õhtul pärast päevaseid toimetusi. Nämm nämm nämm oli :)

Mis me siis tegime? Sann viis mind linnaga tutvuma ning sain endale oma isikliku USA telefoonu numbri. Kellel on tõsine vajadus mind kätte saada, siis helistage või sõnumdage +1 808 358 2597. Sannu näitas mulle veel odavaid shoppamise kohti ja ühest neist sain endale uue käekoti, kuna eelmine oli selline reetur ja katki läks keset reisu. Edasi liikusime mööda tänavaid jutustades Waikiki randa, mis on lihtsalt imeline - palmid, kaunis liiv, sinine vesi ja õnnelikud inimesed. Ahhh kui üliüliülimõnus oli seal lebotada ja jutustada. Tegin ka oma esimese supluse ookeanis - soolane, kuid väga värskendav, mida oli vaja, kuna päike küttis ikka täiega. Kui siin ei oleks tuult, siis vist ei suudaks üldse väljas olla.

Pärast natukest aega rannas läksime poodi, mis oli ikka päris suur ning seal leidis ikka väga palju erinevaid, uusi ja huvitavaid asju. Toidupoes on siin hinnad ikka suhteliselt kallid ja seega peab jälgima, mida ostad eriti kui tahad tervislikult toituda ja seda me tahame :)

Nüüd istumegi kolmekesi (Ramona, Sann ja mina) puhkealas ja naudime internetis surfamist :D Kusjuures õige surfamise plaanin ka ära õppida :)

Muahh!
PS! Ei ole veel ikka kohale jõudnud, et ma siin kolm kuud veedan.

No comments:

Post a Comment