Friday, June 29, 2012

28.06.2012

Mis ma siis tegin? Ajasin Armani asjad korda ;) Check! Käisin lõuna ajal sealt läbi ning rääkisin oma jutu ära. Probleem lahendatud ning sain lepingule alla kirjutada :) Homme lähen ka orientatsioonile, mille esimene pool oli tegelikult juba täna, aga manager ütles, et küll jõuab selle ka tehtud. Põhiline osa, kus räägitakse toodetest on siiski homme. Sain kätte ka oma Old Navy töögraafiku, aga sain ka kõne Abercrombiest, kuhu pakuti tööd part time impact kohale, milleks ma pean uuesti intervjuul käima. Ma nüüd ei teagi, kuidas ma suudan kolme tööga majandada, aga samas peaks ju hakkama saama, kui ma hästi planeerida suudan. No eks näeb, kuna Abercrombie töö ei hakkaks arvatavasti ikka enne kui alles pooleteist nädala pärast. Loodetavasti saan täna Armani graafiku ka juba teada :) Mul on nii suur tahtmine juba tööd teha mitte niisama passida. Mitte et sellel midagi viga oleks, vaid ma olen juba piisavalt olesklenud.

Nüüd kui töö on ka olemas kindlalt tahaks hakata igal pool matkama ja kõiki planeeritud tegevusi tegema. Ei ole veel siiamaani surfamist õppinud, aga tahan seda ikka väga väga selgeks saada. Pühapäeval lähme võibolla väiksele matkale, aga ei tea veel täpselt, mis ja kus. Tahaks kõike näha ja teha!

Vaatasime eile õhtul SYTYCD uue hooaja osasid ja no ajas ikka närvi küll, miks ma ei oska nii hästi tantsida. Lõpuks kui olin natuke aega vaadanud tõusin lihtsalt püsti ja mulle aitas. Läksin tantsusaali lavastama ja venitama. Alustasin uue kava tegemisega, mis ei ole jällegi minu tavaline naistekas stiil, vaid midagi muud. Mind kuidagi ei tõmba praegu tegema naistekaid asju, aga ma olen suht kindel, et kui ma olen paar kava ära lavastanud, siis tahan midagi seksikamat ka teha jälle. Ainult, et häid laule oleks vaja. Ma ei ole siin praegu üldse muusikat tõmmanud, ega jälginud, mis uued laulud tulnud on.Nett pole ka just kõige hiilgavam laulude tõmbamiseks :D 

Tänasest on meid ka korteris üks vähem. Helen lahkus meie pesast, kuna leidis endale oma toakese. Ramona kolis põrandalt diivanile ja nüüd on meil põrandal, kus on niigi mugav magada, veelgi parem, kuna on ka ruumi :) Success!!! 

Still loving it here!
Muahh!!!

No comments:

Post a Comment