Thursday, June 28, 2012

JOB JOB JOB!!!


Täna oli siis minu esimene ametlik tööpäev J Juhheiiii! Enne tööd käisime Krissu ja Sannuga Hiltoni laguuni ääres peesitamas. Kui ma tavaliselt lihtsalt olesklen päevitades või magan :D, siis täna ma lihtsalt lugesin oma raamatut poolteist tundi järjest. Itsitasin ja ahhetasin omaette. Krissu sai naerda mu üle, kuidas ma raamatusse nii süvenenud olin. Kui kell sai veerand 1 ja pidin hakkama tööle liikuma, siis ei tahtnud kohe üldse raamatut kotti panna. 

Kella 1ks jõudsin Old Navysse, kus oli meid orientatsiooniks ikka päris palju. Mis me siis tegime seal? Kõigepealt jaotati kätte nimesildid ning seejärel täitsime kõik koos ära paberimajanduse. Edasi tutvustati meile kõik olulised reeglid ja asjad, mida peame teadma. Seejärel saime kõik endale kapid, kus meie asjad käivad. Need on sellised pisikesed kapid, millel on koodiga lukud nagu filmides on tavaliselt USA koolides näha. Minu jaoks oli see koodi keereamise süsteem alguses veider :D Kõigepealt keerad paremale kolm ringi läbi 0-i ja seejärel esimene number koodist, siis tagasi teistpidi tenie number ja siis jälle teistpidi kolmas number. No õnneks sain selle selgeks ja saan oma kapi iseseisvalt lahti, kuigi alguses oli abilist vaja :D 
Kui esimene pool  ehks igavam pool orientatsioonist oli läbi, tehti väike 15minutiline paus. Paljud läksid välja, aga mina võtsin kotist banaani ning hakkasin seda nosima. Mõned, kes veel minuga koos ruumi jäid vaatasid minu banaani söömist suure naeratusega ning siis üks tüdruk ültes: „Oh my god, your so healthy!” :D Ahaahhh, et siis see kui ma banaani söön on megatervislik nende jaoks. Ohh neid ameeriklasi küll oma kiirtoiduga.

Teine pool orientatsioonist tutvustati meile kõike, mis me peame sales flooril tegema. Pidime endale selgeks tegema poes asuvad sektsioonid/jaotused, mis ei olnud keeruline, aga esimese hoobiga palju meelde jätta, kuna tegemist on ikka väga suure poega. Seejärel jaotati meid rühmadeks ning praegused töötajad hakkasid meile erinevaid situatsioone seletama ning tööülesandeid ette näitama. Kuna meie teine tööpäev on SUUR SUUR SUUR  Old Navy Flip Flop SALE, siis saime endale tasuta flip flopid ja Old Navy USA värvides t-shirti. Päev lõppes sellega, et meile jaotati isiklikud tsoonid, kus pidime olema ja reaalselt töötama, mis oli juba väga meeldiv. Poodi astusid sel hetkel ka Sannu, Krissu ja Mariella, kes ootasid, et ma töölt vabaneksin. Kella 6st saime minema ning välja minnes tehti meiel ka Check Up, et me mitte ühegi poe omandiga ei lahkuks. 

Tüdrukud ootasid mind kõik koos poe ukse taga, et käi Subways söömas, et saaks selle „to do listist” maha tõmmata. Ülimaitsvad võikud on seal ikka. Kuna ma võtsin footlong subwayka, siis sõin sellest ainult pool ära ning sain jätta nosimiseks homseks hommikuks.  Sann oli ainuke patuoinas, kes ei söönud võikut, vaid võttis supi hoopis, mis pani Subway töötajad imestama:”Only Soup?” :D

Sann on oli üldse täna terve päev väga kavala näoga ning filmis väga palju mingeid klipikesi. Me muidu filmime ka ikka, aga mitte väga tihedalt. Siinkohal luban, et filmin palju rohkem, et meie totakaid momente ikka palju palju rohkem Eestisse edasi kanda. Päeva lõpuks saime, siis finally teada, mida Sann plaanis. Trummipõrin......Sannil on plaan meie tegevustest kokku panna film :D Yes indeed, we are making a MOVIE!!! Siin siis teile kõigile huvilistele ka väike teaser ;)


Hope you like it!

No comments:

Post a Comment