Saturday, June 23, 2012

22.06.2012

Ja jällegi möödus hommik applicationeid täites ja neid laiali saates. Ega palju neid enam vist ei saada ka. Peaks nüüd ära ootama, mis vastused tulevad erinevatest kohtadest. Enamasti saan kõik esmaspäeval teada, nii et suhteliselt rahulik nädalavahetus tuleb, kui Jaanipäev välja arvata :D aga sellest räägin siis kui see peetud on ;) Vihjeks nii palju, et lähme eestlastega kõik ühte randa Honolulust eemale, et tõrvikute valgusel ning merekohina saatel tähistada. Ehk siis nagu Mändjalas umbes :D

Käisin siis täna Old Navy intervjuul, mille eile sain. Kohale minnes nägin, et meid oli seal päris palju (täpsemalt 9), kes ootasid ehk siis grupiintervjuu. Eelmine intervjuu võttis oodatust kauem ning me pidime peaaegu pool tundi ootama lihtsalt. Lõpuks tuli kutsus meid üks tore naine kontorisse istuma. Kui ma siis laua taha maha istusin ning lõpuks vaatama hakkasin, kes seal minuga koos kandideerisid, siis ma sattusin küll teismesliste rühma :D Ainult üks poiss tundus veel olevat minuga sama vana, aga ma arvan, et ikkagi natuke  noorem.

Kõigepealt tutvustati meile lühidalt, mida me tegema peame täna ning mida nad ootavad meilt. Seejärel pidi igaüks rääkima lühidalt, kus ta on enne töötanud ning mis on tema lemmik riideese Old Navylt. Võib ju arvata, et mul ei ole mitte midagi selle firma riietest :D, aga nobedasti tuletasin meelde, mis poes rippusid ning ütlesin, et minu lemmik on erkroheline trennipluus(mis mul põhimõtteliselt on, aga Nike oma). Korras! Edasine intervjuu koosnes kolmest ülesannetega osast.

Esimene osa nägi välja selline, et läksime sales floorile ja minule anti näiteks kaks suurt lauda, kus oli iga laua peal umbes 20 erinevat laste t-shirtide väljapanekut ja muidugi olid need lauad täitsa sassis. Pidin kõik korda tegema ja ilusasti ära voltima. Panin siis oma käed meganobedasti tööle ning voltisin elu eest. Muidugi käisid inimesed ja tõstsid samal ajal asju nii, et päris mõnda asja pidi mitu korda voltima. Jõudsin õnneks kõik valmis just kui supervisor vaatama tuli ja sain kiita ;) Jessss....

Teine osa koosnes sellest, et ma pidin jagama shoppamiskotte ning tervitama uusi poe külastajaid. Tüüpiline tervitus nägi siis välja selline: "Hi, welcome to Old Navy! Would you like a shopping bag? Here you go. To let you know, we have all shorts and swimwear on sale so I hope you'll find something. Have nice time shopping at our store!" Muidugi käis selle juurde mega suur ameerikalik naeratus ja ülientusiastlik hääletoon :D. Supervisor käis samal ajal ringi ning jälgis meie tegevust. Ma ei teagi kas ta nägi, kuidas ma toimetasin, sest ma jõudsin enamustele selleks ajaks juba kotid jaotada, kui ta minuni jõudis.

Kolmas osa oli siis enamuse jaoks kõige raskem. Supervisor andis meile kõigile voldikud, mis olid Old Navy krediitkaardi/kliendikaardi applicationid. Ta ütles, et meil on 5 minutit aega, et lugeda seda ning siis peame selle temale maha müüma. Okeydokey then...voldik ei olnud just mitte kõige õhem :D aga suutsin kiiresti kõige tähtsamad asjad meelde jätta ning läksin teisena talle seda pähe määrima. Kuna ma olin just läbi lugenud raamatu "Retail selling made easy", siis tulid päris mõned nipid kohe pähe, mida kasutada. See läks mul väga libedalt ja kiiresti. Mina ja esimene poiss saime ainult paari lausega talle selle müüdud, aga teistel venis natuke pikemalt. Eks see oleneb ka sellest, mis taktikat kasutada.

Kolm osa kõik edukalt läbitud läksime kontorisse, kus siis meile öeldi, et peaksime kõnesid ootama esmaspäevaks ning koolitus on siis kolmapäeval ja neljapäeval ning esimene tööpäev laupäeval. Eks siis näeb kas saab sinna tööle või ei :)

Õhtul pärast tunnikest kodus teleka ees puhkamist suundusime Ramontsiga flaikusid jagama. Meil saab ikka nii palju nalja seal kahekesi ja aeg möödub väga kiiresti. Ohh jestas ja no neid USA mehi ikka. Teed rahulikult oma tööd, naeratad ning pakud flaiereid peole ja no ma tõesti ei suutnud ära lugeda palju me Ramonaga komplimente saime ja kui mitu korda numbrit küsiti. CRAZY! Selline kena egoboost on see töö :D Eile oli meil terve aja praktiliselt politsei kaitse olemas, kuna sel samal tänaval liigub päris palju illegaalseid aineid, siis on kontroll tugev, aga võin kinnitada kõikidele kodustele, kes nüüd muretsema hakkasid, et see on suur tänav, õigemini üks põhitänavatest ning kõik on väga turvaline meie jaoks :) Keegi ei röövi mind ära!

Ilusat Jaani kõigile kallitele ja saadan teile võimalikult palju päikest, et oleks mõnus grillida ning lõkke ääres istuda!

Väga turvalist elu elades,
Kristi
Muahhh!!

No comments:

Post a Comment