Tuesday, June 26, 2012

25.06.2012

Väga väga põnev päevake oli mul täna. Alustasime seda naistega jalutuskäiguga Ward Centerisse. Seal asub üks väga odav pood, kuhu ei tasu üldse minna ilma rahata, kuna sealt leiab lihtsalt nii nii nii palju ilusaid asju...Tegemist on T.J.Maxx-ga, mis on üks väga suur outlet, kust leiab kallite firmade riideid ülimalt mõistliku hinnaga. Kuna minul ei ole hetkel rahaga priisata, siis käisin seal suht piineldes ringi ja mõtlesin aina, kuidas ma ikka aina rohkem vihkan rikkaid inimesi :D Siin on lihtsalt valik nii suur ja hinnad on väga mõistlikud. Ma tahtsin sealt poest lihtsalt nii väga ära minna. Vaadates riideid kuulsin ühe isa aj tema laste juttu pealt, kes seisid mänguasjade juures. Lapsed küsisid kordamööda: ""Where's Mommy? I want Mommy!" Isa vastas suhteliselt tuimalt ja rahulikult lastele:"Mommy's looking at boring boring clothes.(ja rõhutas veel) You dont want to hang with mommy right now!" :D Seda oli lihtsalt nii naljakas kõrvalt kuulda. lapsed jäid lihtsalt vait selle peale :D Parenting the US way! Kahjuks jäi üks Givenchy kott eriti silma, aga seda ma ilmselgelt ei saa endale lubada. Ohhh well...peab vist mõne rikkuri endale leidma, kes asju ostma hakkab :D Just joking!

Sann oli eelmine päev just Wardis käinud ja leidis sealt veel parema frozen yogurti kohviku, mis tundus suht võimatu :) Liikusime väga nobedalt selle suunas. Ja tõesti tuleb tunnistada, et see oligi parem või nohh maitsetelt võrdne, aga soodsam. Seega lõunasöögiks oli topsi täis FroYo't igasuguste maiustustega. Ei ole just figuurile kõige parem, aga The Hell with it, I'm in Hawaii! Ja selline suhtumine viibki selleni, et sügisel rullin ennast lennukist maha :D 

Tagasi tulles Wardist käisime Ramonaga Barnes&Nobles'i raamatupoes, kus on appi kui palju raamatuid ja hinnad on ikka poole odavamad kui Eestis. Mul läks silme ees kirjuks ja tahtsin nii palju raamatuid saada. Võrdluseks võin öelda, et kui meil maksavad uued ja paksemad ilukirjanduse teosed 20 eurist alates ja enamasti rohkem veel, siis siin on keskmine hind 10$-20$. ULME!  Leidsin enda jaoks ka ühe põneva raamatu, milleks on "Fifty Shades of Grey". Selle ostan kindlasti ära ;) Leppisime Ramonaga kokku, et lähme homme kindlasti sinna Starbucksi arvutitega tšillima ja ka raamatuid lugema põgusalt.

Nagu ma eelmises postituses mainisin, et sain intervjuu Armani exchange'i. Käisin täna seal kell 16.00. Kohal olid meid seal 7. Laenasin Sannult tema väga kaunist kollast kleiti( Thanks again, Sannu!) ja nägin selline lihtne neiuke välja. Ei tahtnud üle pingutada, kuna siiski Armani! Minuga koos oli seal 3 poissi ja veel 3 tüdrukut, kellest üks oli ka eestlane :). Intervjuu koosnes 2 ülesannete osast ning paarist küsimusest.

Kõigepealt lasti meil kõigil ennast tutvustada ning öelda, miks me tahaksime töötada Armanis. No mis sellele ikka vastata. Miks ma ei peaks tahtma töötada Armanis oleks minu küsimus :D? Kui kõik olid enda kohta rääkinud andis manager meile paberilehed, kuhu oli trükitud särgi eesmine ja tagumine pool. Meie ülesanne oli disainida 3 minutiga järgmine Most Popular/Sales Hit Armani T-Shirt. Okeydokey then...what to do? Think Kristi, think! Esimene mõte oli teha lihtsalt nende logo, et oleks Simple ja Chic, aga siis ma arvasin, et kõik teevad sellise ning otsustasin, et joonistan T-shirtile hoopis ülikonna detailid esiküljele ning taha keskele luku ülalt alla. Mõte oli inspireeritud minu enda Zara topist :D T-shirti taha alla äärde oleks kirjutatud lause: "Suit Up Easily by A/X". Pidin kõigile ära seletama, mida ma mõtlesin selle joonistusega ning miks see müüks ja mis hinnaga. Done!

Järgmiseks jaotati meid rühmadeks ning iga üks sai ühe inimese, kelle seljas oleva riietuse pidi maha müüma põhjendades, miks see inimene ennast niimoodi riietas. Meil oli aega 5 minutit omavahel rääkida ja siis hakata müüma. Meie grupp astus esimesena ette ja mina olin teine, kes suu lahti tegi. Rääkisin nii hästi kui oskasin ja tundus, et sobis. Viimasena rääkis manager meile töö olemusest ja saime esitada küsimusi talle ning oligi kõik. Koju minnes pidin täitma ühe survey Armani lehel ja tagasi helistama managerile. Täitsin küsimustiku ära, mis oli jällegi väga tobedate küsimustega ja suhteliselt tüütu vastamine. Helistasin kohe managerile tagasi. Tema küsis telefonitsi veel minu käest paar küsimust, millele vastates tekkis mul küll tunne, et no kui pugejas ja ego saab olla :D Pärast nii umbes 5 minutist kõne SAIN TÖÖLE!!!!!! :D Ahhhhhh kui hea tunneeeeeeee!!!! Freakin YEAH! Armani Exchange HERE I COME! :D

Ainult kohe kohe tekkis ka üks suur probleem, minu esimene probleem Hawaiil. Mul on vaja SSN kaarti, et tööd alustada ning minu kaart on teadmatult kadunud, kuna korteri number oli avaldusel vale ja ma ei teagi kas ma ise kirjutasin valesti või SSN office'i töötaja. No see selleks. Nüüd on igatahes seis selline, et kas see jõuab kuidagi imekombel minuni ikkagi või ma pean uue taotlema, aga uut saan taodelda alles 2 juuli, mis tähendab, et tööga alustamine lükkub 2 nädalat edasi. Üks variant on veel ka see, et ma saan manageriga räägitud, et saan ikkagi alustada ja toon kaardi nii pea kui võimalik. Igatahes ma lahendan selle probleemi ja alustan nii kiiresti kui võimalik tööd Armanis ;)

Seega on mul nüüd kaks tööd: Old Navy's ja Armani Exchange's....JIPPIIIIII...Tööd enam ei otsi ;) Pluss mul on veel homme intervjuu Abercrombies ka ning flaikusid jagan ka korra nädalas hea raha eest :) Kui ma saan selle SSN probleemi lahendatud võin rahulikult hakata oma töömesilase suve Hawaiil nautima ;)

Muahhh!!!

No comments:

Post a Comment