Friday, June 8, 2012

Ja siit ma tulen :D

Istun nüüd ilusasti Helsinkisse suunduva laeva peal oma kohvriga, mis mitte kuidagi ei taha alluda minu juhtimisele, kuna üks ratas suutis JUBA otsad anda pooleldi :D Oh well, mis siis ikka...

Umbes 36 tunni pärast olen Honolulus ja näen oma kalleid muskasid, kes nii vapralt on Hawaiil juba hakkama saanud. Minu teekond näeb siis välja selline, et Helsinkist lennukiga otse New Yorki, siis seal saan 3 tundi paanitseda (loe: täita mingid blanketid, kohver välja võtta ja uuesti check in-da, õige gate leida ja mitte lennukist maha jääda). Pärast NY suundun Los Angeles'i, kus mul on õnneks/kahjuks 11 tundi aega trippida lennujaamas ringi.. Äkki saan pea korra terminalist välja ka pista, et LA-d päriselt ka korraks näha. Eks ma pärast oskan kommenteerida, mis ma kõik teha jõudsin. Viimaseks põrutan LA aja järgi pühapäeva hommikul kell 8.00 Honolulu poole ning siis olen lõpuks kohal. Muidugi pean ka veel shuttle bussiga jõudma õigesse kohta seal, aga no loodame, et see nii läheb ka :D

Kusjuures hommikul oli mul bussis ka väga "meeldiv" intsident. Selline vanem tädike seisis minu taga, kui hakkasin oma kohvrit bussis välja tõstma, aga ma lasin teised inimesed kõik enne maha ja ka tema oleks saanud minust mööda, aga eelistas seista minu selja taga. Sel hetkel kui sain oma raske kohvri lõpuks maha tõstetud kommenteeris tädike minu kohvrit: "Kena paks lits!" :D No eeldatavasti see käis ikka minu kohvri kohta, kuna muidu oleks see ikka väga kohatu olnud :D Eesti inimeste viisakus on ikka imetletav kohati.

Aaa ja ma pean ka tänama Helenit, kes lasi mul enda juures ööbida ning mängis mulle õde ehk sain tema juures ennast tõesti kui kodus tunda. Super lihtsalt ja nii armas Helenist! Muahh!!



No comments:

Post a Comment