Tuesday, June 12, 2012

11.06.2012

Eilne päev ja kogu reis väsitasid mind ikka täitsa ära ning ma lihtsalt vajusin eile õhtul nagu kott diivanile tuttu. Uni oli ikka megamega hea ja kui hommikul silmad lahti tegin vaatas aknast mulle vastu kaunis Hawaii :) Ärkasin umbes 7 ajal ja siis Sann tegi kohe nämmat putru. Ega mul otseselt mingeid plaane ei olnudki tänaseks päevaks, aga tegevust oli küllaga. Käisin 9 ajal üleval basseinis ujumas ja peesitasin natuke päikese käes. 

Kuna homsest on plaan alustada töö otsingut, siis kohendasin oma CV-d tsipakene. Tuunisin natuke paremaks :D Minu ideealne plaan töö otsingutel oleks nädalaga esimene koht leida ja siis edasi vaadata. Parim oleks kui saaks Footlockerisse tööle :D Ilmselgelt tuleks siis 2 kohvriga tagasi, millest ühes oleks ainult Nike tossud :D Aga no eks ole põhiline, et ikka tööle saab :)

Käisime täna päeval rannas ka ja Ramona ning Sannu tegid mind Yogurtlandiga tuttavaks, kus on nagu kõige parem jogurtijäätis. Ma olin ikka täitsa otsustusvõimetu seal. Kõik asjad tundusid nii head ja maitsvad olevat või noh tähendab ongi megamaitsvad. Mina panin siis endale lõpuks sellise combo kokku: kookose, šokolaadi ja juustukoogi jäätised + peale panin mustikaid, maasikaid, šokolaadikoogi tükid, juustukoogi tükid, cookie dough tükid ja pähkleid :D NÄMM NÄMM NÄMM....parim lihtsalt.

Pärast natukest aega ranns olemist liikusime Rossi poodi, kust ostsin endale Calvin Kleini padja ja Hilfigeri rätiku :D Padi maksis 9.99 ja rätik 7.99. Pole paha! Ahh ja riided on ikka mega odavad ja nii palju asju on mida ostaks, aga tuleb ikka praegu natuke kokku hoida :) 

Kodus tegime tüdrukutega trenni :) Läksime siis oma armsasse trennisaali ja õpetasin Ramonale ning Sannile "Dirty" kava :) Selleks ajaks kui pool kava õppitud olime kolmekesi  juba ehtsad Dirty kehastused: üle keha higised, rannast veel liivased, mereveest soolased :D Nice! Pärast tantus õppimist piinas Sann meid jõutrenniga, mida ei ole ikka tükk aega teinud ja päris raske oli. Kõige mõnusam oli aga pärast seda minna basseini ujuma, mille vesi oli parajalt soe.

Istun praegu diivanil ja täitsa vässu on peal. Ega polegi miskit muud kui varsti magama, et olla homseks töö otsinguks värske. Wish me luck!

No comments:

Post a Comment