Tuesday, June 19, 2012

17.06.2012

Lebole laupäevale järgnes sama lebo pühapäev :D Kahjuks on Hawaiil praegu ilmad vägagi kehvad nii, et rannas pole erilist mõtet hetkel käia. Täna anti ilmateates isegi kerge orkaani hoiatus, aga ei usu, et nii hulluks läheb . Tuul on suhteliselt tugev küll, aga kui Eestis oleks selline tuul, pilved ja kerge sadu, siis keegi ei teeks eriti sellest välja ning praamid sõidaksid ikka :D Seega paanikaks ei ole vajadust. Ongi hea vaheldus kõrvetavale päikesele. Ainuke jama asi on see, et praegu on enamusel meist töölt vabad päevad järjest ehk tahaks neid koos rannas veeta, aga see ei tule kõne allagi.

Istusin seega enamus päeva kodus, aga kuna meie maja on suur ja tegevust siin leidub, siis ega ma niisama ei passinud. Pool hommikut istusin rooftopil ning vaatasin youtubest inspireerivaid videosid ja ohhh jestas neid leidus ikka väga palju. Lavastamiseks oli mott väga laes. Samas mul oli vaja läbi lugeda töö jaoks raamat ning seega pidin hoopis lugema seda õhtuni.

Tegemist on tüüpilise USAliku raamatuga, aga isegi natuke asjalikum kui mõned, mida olen eelnevalt lugenud. "Retail selling made easy" pealkiri annab juba aimu, millega tegemist. Hea on see, et selles kirjutatakse reaalselt lauseid ja väljendeid, mida kasutada ja kuidas läheneda klientidele nii, et viimased ei tunneks survet osta, vaid nad saaksid avastada poes müüdavat. Hawaiil on üldse kuidagi klienditeenindus palju palju sõbralikum ning müügipersonalil on kohustus mitte müüa toodet lihtsalt, vaid teha "trust sale". Ehk poodi minnes tulevad sulle vastu naeratavad näod, kes tervitavad; inimesed aitavad meeleldi ja tehakse komplimente. Huvitatakse sinust kui inimesest, kes teeb potentsiaalselt ostu, mitte kliendist, kellele tuimalt lihtsalt toode pähe määrida. Kui ma mõtlen Eesti peale, siis tulevad mulle üksikud kohad meelde ja isegi võibolla just üksikud inimesed mitte poeketid, kes on sellist klienditeenindust mulle pakkunud nagu siin on igapäevane ning lausa igas poes nõutud. Kusjuures alguses tundus mulle see ülisõbralikkus vägagi võlts, mis ta mõnes mõttes on ka, aga see sobib teenuse pakkumise juurde ning olgem ausad tuju läheb ikka väga heaks kui tehakse komplimente :)

Samuti on inimestega tänaval. Nad tulevad vastu ja naeratavad sulle. Selleks ei ole vaja mitte kui mingit põhjust. Viisakus on siin väga oluline. Please, sorry, excuse me - sõnad, mis käivad kõikjale ette ja taha ning see on tõesti meeldiv :)

Ostsin täna endale ka esimese ameerikaliku jäätise topsi, kus on jäätist umbes 1,4 l kui ma ei eksi praegu :D Jäätise valikuga ei saa kurta kohe üldse. Seda on siin igat maitset erinevate lisandite ja kalorisisaldusega. Nii et loodetavasti tulevad USAst ikka tagasi vormis tantsutüdrukud mitte volt üle ääre :D Ja kuna ma nüüd selle teemani jõudsin, siis ohh jestas. Ma saan sellest aru ,et inimestel võib raskusi olla kaalu jälgida või siis tõesti tervise probleemid jne., aga no miks siis peab käima nabapluusidega ja lühikeste seelikutega( ja ma mõtlen tõesti miniminiseelikutega). Sorry, aga sellest ma ei saa aru. Ja vaesed lapsed, kes on alla 10 aastased ning võin vabalt kihla vedada, et mõni on minu mõõtudest topelt suurem. Istusime üks päev rannas ja üks noor tüdruk, kes ma pakun võis olla umbes 10-12 aastat vana, aga no ütleme, et mina ja Sann kokku panna ei anna ka tema ümbermõõtu täis, sõi selle aja jooksul, kui meie seal olime, praktiliselt koguaeg šokolaadi ja komme. Ja isa andis aina juurde kui laps nõudis. Appi! Miks te teete oma lastele nii?

Igatahes mina annan lubaduse, et tulen tagasi samas suuruses või pisemana, aga mitte mingil juhul kogukamana :D

Muahh!

No comments:

Post a Comment