Tuesday, June 5, 2012

Veel Eestis :)

Niisiis...Olen siin suure suuga lubanud paljudele, et alustan blogi pidamist ning eks ma siis täidan oma lubaduse ja kirjutan kõikidest oma seiklustest sel suvel siia. ;)

Minu esimene sissekanne ei ole üldse Hawaiilt, vaid ühelt teiselt saarelt - Saaremaalt :) Olen hetkel veel paariks viimaseks päevaks saares, et asjad pakkida ja veel vanaema maha rahustada, kellel on küll vist selline tunne, et ma lähen ennast USAsse maha müüma ja ei tule kunagi enam tagasi :D Teda lihtsalt ei ole võimalik maha rahustada. Endal on ka ikka väike närv sees, kuna olgem ausad sellist seiklust ma ei ole veel enne ette võtnud. Samas olen ülipõnevil, kuna see on ju ikkagi Hawaii ehk paradiis, kus ma oma suve veedan. Mind rahustab hetkel kindlasti maha see mõte, et Sannu, Ramona ja Grete on juba seal ning ootavad mind meie korteris, seega ei pea ööd lageda taeva all veetma ning saab kohe keskenduda töö otsimisele ja ilusa looduse nautimisele. 

Osad juba teavad seda, aga me saime korteriga kaasa ka isikliku väikese tantsusaali, mis on AWESOME :D Ma olen juba pikemat aega tahtnud lavastada kavu tervet hunniku laulude järgi, aga pole lihtsalt selleks aega olnud ja nüüd on mul see võimalus  ning loodetavasti täieneb seega suve jooksul ka minu youtube'i kanal, kuhu ma kõik oma leiutised kohe valmides üles viskan :)

Eks ma nüüd siis istungi praegu oma toas suur kohver keset põrandat, riide hunnik ühes nurgas, teiste soovitud/soovitatud asjade nimekiri käes ja mõtlen, mida kohvrisse visata. Ainuke asi, mis mulle on selgeks tehtud on see, et võta kõik dokumendid kaasa, palju raha ja väga vähe riideid. :D Ehk siis hetkel on mu suures kohvris nii umbes nädala(pole vist nii paljugi) jagu riideid ja ülejäänud ruum tuleb veel täita kõige vajaliku nodiga, mis on......ma ju ei tea, mis vajalik on :D 

Igatahes luban, et täiendan enda blogi hoolega ning ei jäta mitte ühtegi põnevat seiklust ainult enda teada. Muahh!

No comments:

Post a Comment