Friday, June 22, 2012

21.06.2012

Olin produktiivne tööotsija täna ;) Alustasin hommikut jällegi varakult ning kohe suundusin ülesse netti, et hakata täitma erinevaid online ankeete. Muidugi esimesena võtsin ette Footlockeri :D Täitsin ja täitsin nende ankeeti ja no lõppu ei paistnud lihtsalt tulevat. Kokku läks mul natuke üle tunni, et application valmis saada. Miks? Sest peale selle, et nad tahavad kõiki tüüpilisi asju teada(eelnev kogemus, haridus, soovitajad ja igasugused muud andmed), pidin täitma veel 12 lehekülge pika isiksuse testi, kus igal lehel oli nii umbes 20 väidet, millele sai siis vastata, kas see käib minu tõekspidamistega kokku või ei või ei oska vastata. Jestas küll nagu ma vähe selliseid asju juba ülikoolis oleks teinud :D Nohh see selleks, aga järgmisena võtsin ette Cheesecake factory applicationi. Algas samuti üldise infoga, aga see application lõppes hoopis 10-minutilise IQ testiga :D Ma arvan, et selle koha võib kohe listist maha tõmmata. Ei jätnud vist eriti geeniuse mulje :D
Täitsin veel paar applicationit ära ja siis jooksis juhe juba suht kokku ning otsustasime, et lähme näitame Gretega Krissule Kalakaua tänavat ja Waikiki beachi.

Täna oli siis meil täiesti selge taevas ja päike küttis ikka mõnuga. Seega enne kui viskasime ennast randa pikali hüüpasime läbi Yogurtlandist, et Krissu saaks ka maitsta ühte parimat asja Hawaiil. Mina tegin endale täna seal kokku täieliku maitsete kombo. Ma arvan, et ma mahutasin oma topsikesse vist 9 erinevat maitset ja see maitses lihtsalt fantastiliselt. Ma ei oskagi enam oma lemmikut valida. Võib olla cheesecake ja kookos, aga samas on mango, vaarika, cookies&cream, maasika, plain.....Tähendab, ma ei tea. Kõik on head :)

Rannas viskasime lebosse ning mina tegin otsuse, et loen kähku oma raamatu läbi ning seejärel tund aega süvenesin ja keskendusin - FINISHED. Tark raamat, aga rannas kuumuse käes lugedes pidin ennast lihtsalt sundima seda lugema. Muidugi koju tulles tulin üles meie raamatukokku ja leidsin endale juba uue raamatu, mida lugeda. Koguaeg on nii palju asju mõttes, mida tahaks teha jõuda ära teha!

Aga tagasi rannas olemise juurde! Sain raamatu lugemise ajal ka ühe kõne. Old Navyst helistati ning kutsuti teisele intervjuule homseks :D Jeiiiii...Loodetavasti saan selle koha ;) Seal poes tundus väga Fun seltskond olevat.
Beachil peesitasid meie ees kaks neidu, kes üks oli väga pruun. Eks ta oli loomulikult sellise tõmmu nahaga, aga meil tekkis kohe mõte, et huvitav kui pruuniks meil üldse võimalik minna on, et me oleme siin ju kolm kuud, et mingi hetk peab ju ikka piir tulema, kust enam pruunimaks ei lähe. Hmmm...peaks enda piiri leidma...Challenge Accepted ! :D Päevitame ennast süsiks! Tegelt NO NO NO! Võite kõik rahulikud olla, sest ma EI taha, ega ole plaaniski ennast selle päikese all praadima hakata. Meie oleme ajudega naised ning kanname päikesekreemi ilusasti ning ei peesita päikese käes rohkem kui nii umbes 2 tundi ja enamasti mitte sedagi.

Pärast pikka arutelu tõusime kõik püsti ning hakkasime iga üks omas suunas liikuma. Mina läksin tööd jahtima. Ma ei teagi nüüd mitu ankeeti ma ära täitsin, aga ma sain veel 7 koju kaasa ka täitmiseks. Kuna kõik ankeedid on praktiliselt identsed, siis tekst, mida kirjutada on juba täiesti pähe kulunud :D Võiks vist pimesi ka neid täita juba. Jalutasin umbes 2 tundi poodide vahet ning liikusin lõpuks koju, kuna kõhuke läks tühjaks.
Kodus andis Sann teada, et tema poodi otsitakse inimest ehk siis suundusime kohe sinna applicationit täitma. Krissu jaoks oli see esimene ning tal läks natuke kauem aega, aga me täitsime Gretega lausa üheaegselt need ära :D

Kodus olles käisime ujumas basseinis ning pärast seda oli juba suht vässu. Vaatasime ära ka NBA Finalsi viimase mängu, kus Miami Heat võitis :D Woop Woop...meie korter, eriti Daniel, hoidis neile pöialt. Eks me siis natuke tähistasime ka seda, kes rohkem, kes vähem!

NB! Valged bikiinid on nuhtlus omaette! Neid peab iga päev käsitsi pesema, et need valged püsiksid, aga nohh olgem ausad nad on seda ikka väärt :D

No comments:

Post a Comment