Saturday, June 16, 2012

15.06.2012

What a day! Hommik algas raskelt. Ei jaksanud üldse üles ajada ennst ning uni tahtis voodisse tagasi tõmmata, aga pidin intervjuule minema. Läksin Ivikay hotelli, et saada tööd marketing teamis. Kohale jõudes võttis mind vastu Marketing manager ja seletas mulle ära kõik töösse puutuva ning rääkis palgast, mille number oli ikka päris kõrge :D Põhimõtteliselt sain tööle ning tahtis minuga juba lepingut teha, aga siis ma küsisin igaks juhuks viisa kohta üle ning kuna tal on vaja pikaajalist töötajat, kelle ta välja koolitab, siis ei sobinud talle see, et ma olen ainult augusti lõpuni. Seega ei saanud ikkagi seda tööd, aga manager ütles, et kui peaksin saama viisa pikendust, siis töö ootab :D Ohh well, mis siis ikka, tuleb hakata viisat pikendama. Just kidding, tulen ikka Eestisse tagasi :)

Pärast seda intervjuud mõtlesin, et kuna ma juba väljas olen, siis jalutan tsipa. Käisin Hilton villgages ringi ning maiustasin muidugi jälle Honolulu Cookie Company küpsiseid. Need on nagu megamega head ning neid saab tasuta proovida, seega on praktiliselt juba igapäevane käik minna Cookie companyst läbi ning suu magusaks teha :) Minu lemmikküpsis on White Chocolate Coconut - nämmmmmaaaa. Loodetavasti mahutan ühe paki küpsiseid ka Eestisse tagasi tulles kohvrisse ära.

Suu magus suundusin koju, et teha väike uinak enne järgmist intervjuud. Lõpuks jutustasin terve aja ning magasin ainult 15 minutit kui sedagi :D Tüüpiline mina. Tormasin pärast kerget sleepy kähku intervjuule Noa Noa poodi, mis Hawaiil ei ole sama pood mis Eestis. See on selline lahedate mustritega kvaliteet riiete pood, kus värvitakse kõik kangad käsitsi. Suhteliselt keeruline protsess. Mind intervjueeris üks väga tore tädi ja talle meeldis väga minu positiivsus ja energilisus. Intervjuu lõpuks pakkus ta mulle tööd and....I took it!!! JEIII!!! Seega on mul nüüd põhimõtteliselt ka korralik töö olemas, aga enne kui saan reaalselt poes tööd tegema hakata pean läbi lugema ühe raamatu müümise kohta ning saan full trainingu ehk siis reaalselt poes tööle hakkan vist alles nädala pärast :) aga õnneks saime ka flaikude tööd, seega peaks ilusasti ära elama oma rahadega :)

Jõudsin täna esimest korda ka tantsusaali lavastama. Ega ma väga palju ei jõudnud teha küll, aga ikkagi hea tunne oli üle tüki aja midagi lihtsalt enda jaoks lavastada. Kui tekib küsimus, miks ma palju teha ei jõudnud, siis vastus on lihtne - elektrikatkestus :D  Didn't see that one coming, did you? Meie ümbruses läks vähemalt kolmel suurel majal veel elekter ära ning mitte miski ei toiminud. Sain jalutada mööda treppe alla ja üles tagasi 11 korrust :D NICE!  Neil kulus umbes pool tundi, et asi ära parandada ning elekter tagasi saada, aga siiamaani ei tea, mis toimus. Samal ajal kui meil oli elektrikatkestus, siis oli Hiltoni hotelli iganädalane fireworks show. Nägime seda oma rooftopilt ning see oli võimas. Parem kui meil Eestis aastavahetusel ning nad teevad seda siin igal reedel :D The American Way!

Õhtu juures on üks mõnus asi siin veel see, et saab minna basseini ujuma ning basseini vesi on õhtul/öösel ülisoe :) Täielik vannis suplemine. Love it!

Hetkel suundun kohe kohe flaikusi jagama ehk siis esimene töö saab täna tehtud :) Woop Woop!

See ya!

No comments:

Post a Comment