Sunday, June 17, 2012

16.06.2012

Siiamaani lihtsalt kõige lebom päev üldse :D Otsustasime juba reede õhtul, et lähme laupäeval kindlasti randa. Selle mõttega ma ka laupäeva hommikul ärkasin - To the Beach!!! Kuna Ramona jäi ka haigeks (mul on siiamaani nohu ja köha :S), Mallu läks tööle ja Grete magas, siis suundusime Sannuga kahekesi ranna poole. Tee peal käisime ostsime mulle ühed bikiinid, mida ma juba paar päeva saada olen tahtnud. Kuna need on Billabongi bikiinid, siis Sannu sai need odavamalt, kuna ta saab töötaja soodustust. Tegemist on siis valgete pitsilise mustriga bikiinidega :) Võimalik, et varsti viskan neist ka pildi üles. Käisime Sannuga ka Billabongi firma poes, kus oli nagu väga suur valik väga ilusaid asju ehk suhteliselt raske südamega pidi sealt tühjade kätega välja astuma. Aga pole asja, mida Yogurtland ei parandaks :D Maiustasime ning viskasime ennast Waikiki rannale pikali. Muidugi suutsime ennast kohe ühe teise eestlase kõrvale sättida - Small World. Siin ei imesta tõesti üldse enam kui eestlane vastu tuleb või kuskil töötab, sest meid tundub siin ikka päris päris palju olevat.

Waikiki rannas toimus surfi võistlus, kus osales suhteliselt palju rahvast ning kogu rand oli ikka inimesi paksult täis. Kahjuks ei olnud, aga väga suuri laineid ja seega tundus, et vahepeal ei võisteldud, vaid lihtsalt oodati laineid. Meie Sannuga lihtsalt nautisime kuuma päikest, mis kohati oli isegi liiga kuum. Mingi hetk ma käisin poole tunni jooksul ühe korra ujumas ning 3 korda külma duši all, kuna mul oli lihtsalt selline tunne, et muidu viskab pildi taskusse. Päike tegi meid päris uimaseks ning mina suutsin küll korraks täitsa magama jääda, mis ei olnud küll just kõige targem mõte, aga õnneks päikesepistet ei saanud.

Olime rannas olnud umbes 3 tundi, mis on siinse päikese ja kuumuse kohta ikka väga palju, kui taevas läks pilve ning meie otsustasime ka hakata koju liikuma. Tee peale jäi paar lahedat poodi, kus oli ülipalju ilusates toonides küünelakke :D Ma pidin hulluks minema lihtsalt. Lõpuks otsustasin, et mõtlen hoolega järgi, millist tahan ning ostan alles homme, sest muidu ma oleks vist küll sealt kümne lakiga välja jalutanud :D, mis ei ole päris normaalne või mis?

Koju jõudes tegi Sannu nämmat toitu, mis viis lihtsalt keele alla. Sann on meil ikka osav kokapreili. Keset kokkamist andis ta mulle ja Ramonale küüslaugu tükid, mille pidime ninna panema, et nohu ära kaoks. Me nägime no ikka väga kaunid välja Ramonaga. Ma arvan, et järgmine kord ma lähen nii peole ka. Hoiab kohe kõik nõmedad ligi tikkuvad ameeriklased eemale :D

Kusjuures ma ütlesin enne, et meil läks pilve ilm, aga mitte ainult, siin lausa sadas ( ütleme nii, et Hawaii kohta oli tugev sadu, aga Eestiga võrreldes suhteliselt mõttetu vihmasabin ) :D Reality check! Siin ei ole iga päev ainult sinine taevas ja päike! 

Kuna kuumus väsitas meid täiega ära, siis käisime Sanniga ainult veel poes ning rohkem mina teha ei jaksanud. Vajusin diivanile ning jäin praktiliselt poole lause pealt magama :)

No comments:

Post a Comment