Wednesday, June 13, 2012

12.06.2012

Oiii kuidas mulle meeldib ikka hommikul vara tõusta kui õues on nii ilus. Ajasin ennast umbes pool seitse üles ja alustasin netis tööotsinguid. Surfasin craigslisti läbi ja leidsin 4 pakkumist, kuhu saatsin CV. Kirjutasin neile ikka päris imalat juttu sellest kui mega hea töötaja ma ikka olen :D Täiesti egoistlik pugeja olen! Aga vahi vahi, see neile just meeldis, sest päeval sain kaks kõnet ning neljapäeval on mul 2 intervjuud ;) Jesssssss....Loodetavasti näkkab ja võetakse tööle. Täna ma linnas näost näkku ei käinud tööd küsimas, aga printisin CV-d välja ning lähen seda homme tegema ;) Panustan täiega selle peal, et mul on sünnipäev ja siis teen veel ülinunnusid puppy eyes'i ka juurde :D That must work !

Sünnipäevast rääkides tahan kõigile Suure Suure KALLI teha ja AITÄHI öelda õnnesoovide eest :) Kuigi Hawaiil mul veel sünnipäeva ei ole, siis lahe lugeda, et Eestis juba sünnipäev täies hoos :) Polegi veel sellist sünnipäeva olnud, mis kokku kestab 37 tundi :D Awesome! Ja lõpuks on see 21 ka käes ning ei pea enam kuskil ukse taga istuma ning kruiisile saan ka ilma hooldajata :D  Ostsin sünnipäeva puhul Cheesecake Factoryst Original Cheesecake'i, mida hakkame kohe kohe varsti majustame. Homme õhtul on plaanis pidada väike rooftop party koos maitsvate mojitotega and just chill. This is the life!

Käisime täna ka veel tuberkuloosi süsti tegemas ja pean neljapäeval tagasi tšekkima minema, kas kõik on AOK (Y) Aga kuna mul ei ole tekkinud sinna süsti koha peale punni, siis järelikult on  kõik korras :) Medical Centerist tagasi tulles käisin linnas üksi tšillimas klapid peas ja muss põhjas. Ostsin Starbucksist väikse Vanilla Iced Latte ning nautisin ilma. Ma saan väga hästi aru miks inimesed siin ülisõbralikud on, sest siin ei olegi muud kui ainult mõtled elu üle ja naeratad kui mõnud see on :D

Mõtlesin täna siis hoolega selle üle, mida ma tahaks siin Hawaiil ja üldse USAs olles ära teha. Sain päris pika nimekirja juba, aga ma olen suht kindel, et see täieneb veel :D Ma siis kirjutan siia ka osad asjad, mis hetkel plaanis on, et kõik saavad jälgida palju asju mul veel teha on ja mis tehtud saan :D
HAWAII:
  • Matkamine Diamond Heads'i
  • Surfamine
  • North Shore'le minek
  • Delfiinidega ujumine
  • Chinatownis käimine
  • Vulkaani tipus käimine
USA:
  • Beyonce kontsert :D 
  • LA-s workshopid, millest üks võiks olla kindlasti Ian Eastwoodi oma ;)
  • NY-s Central Parkis piknik
  • Broadway
  • Las Vegas
And many more to come...
 
Üks noormees(Yes, I'm talking about You! :D) soovitas mulle "Think Big",  so I went with it and thought BIG!

Panin ka mõningaid pilte Facebooki üles ja arvatavasti teengi nii, et pildid laen sinna, kuna miskipärast võtab piltide laadimine blogis kauem aega ja kuna nett on suht aeglane, siis ei viitsi oodata nii kaua :)

Üks positiivne seik oli veel täna. Õppisime tšikadega "Dirtyt" lõpuni ja kui viimaseid korda läbi tegime, siis tuli üks naine ka tantsusaali ning vaatas meid. Pärast tuli välja, et ta töötab turundajana ning ütles, et kui meil oleks mingi programm valmis, siis ta võiks meid turundada ;) Not Bad!

Igatahes on mulle nüüdseks kohale jõudnud, et olen siin paradiisis kolm kuud ja sain ka linnas orienteerumise selgeks, nii et nüüd saan üksi julgelt väljas seigelda :)
Anywhoooo, mida ma tahtsin öelda on see, et I Love My Life! Like Seriously I Do! ;)





2 comments: