Monday, June 25, 2012

24.06.2012

Ütleme nii, et terve päev oli üks suur Jaanipäeva aftekas ehk siis lebotasime kõik basseini ääres :D Ilm oli super kuigi tuul oli mega tugev nii et asjad koguaeg lendasid. Ainult Ramona ja Daniel olid tööl. Nora ja Mart tulid ka meile külla ning seega oli meid terve suur kamp basseini ääres lebos. Mina veetsin poole ajast basseinis supeldes, kuna ei viitsinud üldse tooli peal pikutada. Iga kord kui ma aga ennast pikali viskasin jäin kohe magama.

Keset päeva sain ka ühe kõne. Old Navyst helistati ning öeldi, et sain tööle :) Jippiii... Nad pidid küll alles esmaspäeval helistama, aga no mulle sobis, et kõne varem tuli. Kolmapäeval lähen orientationile ja siis laupäeval on arvatavasti esimene tööpäev ;) Pean endale nüüd veel ainult pangakonto USAs tegema, et palk sinna üle kantaks. Ega ma midagi täpsemalt veel ei tea ja eks ma kuulen kolmapäeval detailselt, kuidas miski toimib.

Õhtul alustasin tüdrukutele uue kava õpetamist. Nii lahe, et nad kõik tahtsid õppida ja nad said väga hästi hakkama ka :) Loodetavasti nad tahavad ikka edasi ka õppida :) Varsti lasen filmida ka ja panen siis kõigile vaatamiseks üles ;) Ise siin mõtlen juba vaikselt uut kava...nii nii palju mõtteid on, aga kas ma neid suudan teostada ka? We'll see!

Sain just kõne Armani Exchange'st ja lähen sinna intervjuule :D Esimene mõte peas: " What to wear?" Teine mõte peas: "I dont know anything about Armani !" Ma tean ikka nii vähe kõrgmoest :D Aga mis seal ikka, võib ju proovida. Wish me luck!

Muahh!

No comments:

Post a Comment