Sunday, June 10, 2012

Teekond paradiisi


Kuigi emotsioonid on laes ja tahaks kirjutada kõigest korraga, siis alustan ikkagi algusest ehk Helsinkist :D 

Jõudsin ilusasti ja kiiresti Helsinki lennujaama kohale, kuna linn tuttav juba ammusest ajast. Check in-s oli mul kohe megapositiivne kogemus. Naine, kes mind teenindas oli ülisõbralik ja vaatas minu sihtkohta ning viskas nalja, et nii ilusasse kohta meil hetkel pileteid võimalik anda ei ole, kui just teda ka kaasa ei võta ja siis küsis veel, kauaks lähen, mida teen jne. Igatahes ülimõnus tädi oli! Esimene lend möödus ikka väga nobedalt, kuna Finnairi teenindus oli väga mugav ja 8.5 tundi läksid ülikiiresti filme vaadates, head toitu süües ning veini juues :)

New Yorki jõudes oli ikka päris naljakas tunne alguses. Ei jõudnud üldse kohale, kus olen või mida edasi(Kui nüüd aus olla, siis ega tegelikult ei saa siiamaani aru, et ma olengi teisel pool maakera :D). Passikontrollis oli küll natuke kehva üllatus – järjekord kontrollini oli nii vähemalt 1,5 tundi pikk. Alguses seisin ja ootasin, aga tempo oli umbes 5 meetrit 10 minutiga ja see järjekord oli ussina arvatavasti nii umbes 100 meetrit äkki või noh võimalik, et ma nüüd liialdan ka :D. Ma ei julgenud riskida seal passimisega ja läksin rääkisin ühe töötaja ära ning sain express kontrollist läbi, kuigi sealt saavad vaid need, kellel on lennuni vähem kui tund aega. Minul oli 2 tundi, aga läbi ma sealt sain ja läksin rahuliku südamega järgmise gate’i juurde. Seal istudes hakkas natuke igav ja ostsin Cosmopolitani, mille kohta võiks öelda, et USA variant on põnev või siis lihtsalt huvitavam teises keeles ja slängides lugeda. Sain päris palju huvitavaid teadmisi juurde :D

American Airlines’i ei saa kohe üldse kiita võrreldes Finnairiga. Ebamugavad toolid, isiklikku meediakeskust ei olnud, tasuta süüa ei saanud ehk üritasin magades lihtsalt sõidu üle elada. Kui sealt lennukist maha sain, siis oli küll väga vabastav tunne. LA-s sain kohe enda gate’i juurest osta oma esimese USA Starbucksi latte – ei saa kurta, väga väga hea oli. Kõht oli ka jube tühi ning kuna järgmine lennureis algas alles 11 tunni pärast, siis oli tark mõte süüa. Kahjuks mul ei olnud valikut ja pidin rasvase Burger Kingi kanaburgeriga leppima.

Mis ma siis tegin oma 11 tunniga? Ma veetsin selle lennujaama põrandal lebotades/magades :D Nice! Ei olnud kõige mugavam, aga ei kurda. Mul hakkas seal hommiku poole päris külm ning sealt on ka pärit mind hetkel piinav köha ja kergelt kinnine nina. Vahepeal mõtlesin, et hakkan Elli stiilis kõhulihaseid(if you know what I mean) tegema lennujaamas, sest pole ju nädal aega pärast võistlusi üldse trenni teinud :( aga küll ma Hawaiil teen ;) Hommikul enne lennukisse minemist võtsin veel ühe Starbucksi latte, mis oli ikka tõesti mega hea :) Thumbs up (Y) Aaa ja...mõlemas nii NY kui LA lennujaamas olid poodides mõnusad pehmed pusad, kus siis peal vastavalt kirjad "I love NY" or "...LA". Nii kange tahtmine oli seda pusa osta, aga no peab ikka kokkuhoidlik ka olema ja alati on mul võimalus see tagasi tulles osta. Pealegi raiskasin päris palju raha söömise peale niigi. Siit õppetund: Alati tuleb võtta suurtes kogustes süüa käsipagasisse kaasa! 

Honolulu lennul istus minu kõrval üks väga tore naine, kes elab Hawaiil ja ta soovitas, mida teha ja kuhu minna. :) Positiivne ja ülisõbralik suhtumine kõigi poolt, kellega suhtlesin, tekitas minus tunde, et see mida mina pean sõbralikuks naeratuseks on siin ebaviisakalt tagasihoidlik :D Õpin nüüdsest olema palju positiivsem, viisakam ja suurema naeratusega! See on siinse elu üks suurimaid plusse ja paneb alguses küll imestama, kuna eestlased ei ole kohe üldse sellised. Viisakuse näiteks oli ka Hawaiile kohale jõudes Shuttle bussi organisaator neiu. Ta jutustas minuga aja viiteks, kuni oli minu kord oma andmed öelda ning pärast andis enda numbri, et saaks kindlasti suve jooksul kokku ning läheks välja Hawaiid avastama ja pidutsema :) Nii lahe!!! Ja siis sõidutas Shuttle buss mind minu selle suve kodu ette, kus oli mul juba Sannu ukse peal vastus :)

PS! Äpardusi oli ka ikka: 
1) käekoti sang läks katki (ilmselge ei ole kottidega mul väga head läbi saamist)
2) kõrvaklapid olid kotis olles katki läinud ja nüüd ainult üks klapp töötab :( 
3) tollis otsiti kohver läbi(ajasid mu ilusasti pakitud kohvri sassi, kurjamid), kuna vanaema kaasa antud maarohuteed nägid väga kahtlased välja :D




 

No comments:

Post a Comment