Thursday, June 14, 2012

Sünnipäev

Oii mis päev ! Päev algas suure kalliga Sannilt :) Pärast söömist saatsin mõned cv-d töökuulutuste peale laiali ja 3 helistasid tagasi, et kokku leppida intervjuud :) Jeiiii, seega hetkel on mul 7 intervjuud, kus käia ja loodetavasti saab ikka töö ka :) Üks nendest on isegi turundusega seotud ning kui ma selle töö saaks, siis saaks arvatavasti praktika ka tehtud (Y)  Pärast pikka hommikut kuulutusi sorteerides, läksime Ramonaga välja tšillima. Käisime Sannil töö juures külas ja leidsin ülikenad valge bikiinid Billabongi omad, mis ma loodetavasti Sanni kaudu tsipa odavamalt endale saan ;) Ramona näitas mulle Hilton Village't ja siis suundusime ühte randa, kus ma ei olnud veel käinud. See oli tõesti ilus. Panin FB-sse sellest pilte ka. Peesitasime alguses koos ning siis vahepeal läks Ramona intervjuule. Mina lebotasin umbes pool tundi veel rannas ning siis sain Ramona ja Gretega kokkus ning läksime Ala Moana keskusesse.

Seal käisime Food courtil, mis on kujutab endast sellist platsi, kus keskel on kõik lauad ning ümber ringi on megapalju toidukohti, mis enamasti on kiirtoidu restoranid. Kuna üheks minu eesmärgiks siin viibimise ajal oli ka Victoria's Secrets's ära käia ning endale midagi osta, siis läksime Ramonaga sealt läbi. Hetkel on seal mega SALE, aga üldse ei raatsinud praegu raha raisata, kuna pole veel kindlat tööd. Poodi sisse astudes tuli suht nutumaik suhu nähes kui ilusad asjad seal on. No seal ei olnud pesu, mis mulle ei oleks meeldinud. Tegin paar pilti ka ja otsustasin, et naudin hetkel pildi pealt seda ilu, aga ühed nunnud bokserid ostsin ikka :D Ei suutnud lihtsalt vastu panna...Victoria's Secret ju! Pärast seda liikusime koju, kuna ma ei oleks lihtsalt suutnud poodides käia ilma midagi ostmata :), aga toidupoest ostsime Mojito materjali ikka ;)

Koju jõudes ootas mind ees üllatus :) Ust avades tungis ninna nämma-nämma koogilähn ningkui nurga taha vaatasin, siis karjusid minu kallad (Ramona, Sann, Grete ja Mallu) mulle "Palju Õnne!" ning põrandal oli õhupallidest minu nimi ja kaela riputati lilled :) Muidugi oli suutnud Wonderwomen Sann veel koogi ka teha, mis oli mega mega maitsev. Käisime pärast üllatust nobesti Sanniga veel poes viimaseid juurikaid grillimiseks ostmas ning pärast seda algas Rooftop Party :) See ei oska lihtsalt sõnadesse panna kui mõnus oli nende tšikadega seal istuda ning head toitu ning mojitosid nautida. Toostiks ütlesid naf igaüks minu kohta mdagi head ja see oli nagu....ahh mul ei ole lihtsalt sõnu! Pisar tuli silma sel hetkel! PARIM!

Meie Rooftop Party läks edasi Senor Frogsi, kus meie tuntud tantsulõvid vihtusime sellist tantsu, et inimesed tulid lihtsalt küsima koguaeg, kas me oleme tantsijad ja kus jne. Senor Frogsis oli ka teisi eestlasi, kellega koos tšillisime ja pidutsesime. Õhtu lõpuks oli meil plaan minna öösel ujuma, aga see plaan kahjuks hävines, kuna väsimus võttis ja kartus pärast haigeks jääda tappis meie plaani, AGA me teeme selle ära. Lihtsalt me planeerime ilusasti kogu ujumise enda jaoks, et kellelgi ei hakkaks külm ja oleks kõik mõnus.

Aga ma tahan südamest tänada kõiki kalleid inimesi, kes õnne soovisid ning tahan teile öelda, et see 13 tundi pikem sünnipäev oli lihtsalt PARIM :) Kallid, kallid ja MUAHH!!!


No comments:

Post a Comment