Tuesday, July 3, 2012

02.07.2012

Oii oii kui paha asjaga ma hakkama sain. Kuna ma ei taha Old Navys töötada ja ei jõua ka, siis ma pean selle koha quitima, aga ma ei ole jõudnud seda veel teha. Täna hommikul ma oleks pidanud minema 9-ks tööle, aga ma helistasin, et olen haige, kuna lihtsalt ei olnud tahtmist sinna minna ja pealegi olin ainult 4 tundi maganud, kuna jõudsin eile öösel Armanist tulles alles 3-st magama. Paha tunne oli niimoodi valetada. Mulle ei meeldi nõnda teha, aga no tõesti milleks ma siia Hawaiile tulin, kas voltida tuimalt riideid kohas, kus ma olla ei taha või ringi trippida, rõõmu tunda ja maailma näha. Kohe kindlasti mitte esimene variant.

Selle asemel otsustasime Ramona ja Krissuga minna hoopis matkama. Matk oli lühike, kuid kindla eesmärgiga – käia ära Diamond Headi tipus ;) Alustasime oma matka bussisõiduga Diamond Head Crater Centerisse. Panime jalga tossud, et mäkke ronimine võimalikult lihtsustatud oleks, aga muidugi hakkasid nüüd mul tossud hõõruma ning vahetasin plätude vastu ära. Minu õnneks oli tee väga normaalne ning plätudega meeldivalt läbitav. Pluusidega hakkas meil suht kohe palav ning eemaldasime need, et jätkata matka bikiinide ja lühkaritega. Teele tippu saime ühelt vanemalt naiselt kommentaari: „They’re definetly dressed for it!” :D Enamasti suundus rada sinkavonka mööda mäge üles. Tipu poole jõudes avanes kaunis vaade igalt poolt. Enne täitsa tippu jõudmist pidime läbima mäe sisse uuristatud tunneli ning üles ronima väga järsust ja pikast trepist. 

Kui me aga lõpuks tippu jõudsime, siis see vaade, mis sealt avanes oli ikka....WOW....Sinine sinine vesi ümberringi, mäed kõrgumas pilvedesse ja kaunis rohelisus ümber suurte pilvelõhkujate. Leidsin ka meie koduse pilvelõhkuja üles J Tegime palju pilte ja ka paar videot, mis ilmselt leiavad ka kajastust meie valmivas filmis ;) Pärast nii kümmet minutit ahhetamist ja ohhetamist kui ilus kõik on, hakkasime alla tagasi liikuma, mis läks ikka palju kiiremini ja kergemalt kui ülesse minek. Tipa tapa alla ja bussiga koju.

Väsinud ja vähe maganud mina suundus koju jõudes kohe sööma ning siis üles basseini äärde magama :D Kaua ei jaksanud olla, kuna taevas oli selge ja päike jõhkralt kuum. Otsustasime Krissuga, et tšekime oma silmaga ära ka Walmarti. Ei saa ju USAst ära tulla ilma, et poleks seal käinud. Walmart oli nagu mega mega suur ja alguses ei jaganud ikka üldse ära, kus midagi asub. Käisin ringi ning ma ei imesta enam kohe üldse, miks USAkad nii paksuks lähevad, kui neil nii palju maitsvaid asju müügil on. Kõikidest kommidest, šokolaadidest, krõpsudest, kookidest ja üldse toitudest on sada erinevat maitset. Igaüks leiab midagi, mis neile maitseb. Näiteks M&M-se on siin umbes 10 erinevat varianti võrreldes meie kahe variandiga. Hullumeelne. Hoidsin ennast ikka täiega tagasi ning lahkusin poest munade, sepiku, toorjuustu ja ainult ühe magusa asjaga – JÄÄTIS :D Nämm nämmm...

Koju jõudes vajusin suht kohe ära ja magasin 2 tundi nii, et kui ma magama jäin oli tuba rahavast täis ja kui ma silmad lahti tegin oli pime ja mitte kedagi polnud :D Ehmatasin korraks ära, aga siis jõudis kohale, et enamus on raudselt rooftopil. Ülejäänud õhtu möödus teleka ees American Dadi vaadates. Tšill...

Muahhh!

No comments:

Post a Comment