Friday, July 6, 2012

05.07.2012

Ja üllatus üllatus - lihased ongi mega valusad! Tänks, Sann! Täna kahjuks trenni teha ei jõudnud peale, aga homme teen kindlasti. Ma tunnen juba pikemat aega süümekaid, et ma ei ole jõudnud uut kava üles panna youtube'i. Seega üritan sellega homme tegeleda. Ausõna! 

Käisime hommikul vara Krissu ja Sanniga Chinatownis värskete köögi- ja puuviljade järel. Nii palju puuvilju oleks tahtnud osta, aga kurjam ära ei jaksa vedada ju :D Ostsin lõpuks banaane, õunu, apelsine, mangot, avokaadot, tomatit ja suvikõrvitsat. Kamba peale pistsime kotti veel lillkapsast, brokkolit ja porgandit. Nämm nämm nämm. Kokku läks mul kõik maksma umbes 18 dolllarit, mis on mega vähe, kuna Waikikilt poest oleksin saanud selle raha eest ainult avokaado, paar apelsini ja õuna :D Hinnavahe on ikka väga suur. Isu värksete asjade järgi on, aga veel suurem, seega tuleb musklid tööle panna ja asjad Chinatownist kohale vedada.

Asjad koju veetud, sorteeritud, nimed peale kirjutatud ning kappi mahutatud liikusime randa. Päike oli täna lihtsalt tapvalt kuum. Ma läksin esimese asjan rannas kohe vette ujuma. Mõnusalt jahutav, aga ebameeldivalt ülesoolatud :D Veest välja tulles kuivasid kõik soola randid keha peale. Ega ma kauem ei suutnud vastu pidada kui tunnikese. Lugesin terve aja piineldes raamatut. Liiga palav! Krissu ja Sann jäid veel randa, aga mina lippasin koju külma duši alla. Külmkapis ootas mind veel topsik Rocky Road'i jäätist(šokolaadi jäätis vahukommide ja röstitud pähklitega), mis ausõna on pikemaks ajaks viimane jäätis. No 2 nädalat võiks küll ilma jäätiseta nüüd elada :D We'll see!

Kella 3-st pidin Armanisse helistama ja üle küsima, kas neil oleks mind vaja closing shift'i ja sain teada, et 21.00 oodatakse mind tööle. See tähendas seda, et mul oli veel pool päeva aega lebotada :D Mina olin iseenesest valmis juba 4-ks tööle minema. Võtsin siis raamatu kätte ning hakkasin lugema. Mingi hetk tuli selline unemati peale, et keerasin hoopis kerra ning magasin poolteist tundi :) Oii kui hea uni oli! Ärgates oli nii hea puhanud olla ja energiat kohe väga väga palju. Tegime nädalavahetuse plaanid ka ära kohe kui Ramona koju jõudis. Plaan on laupäeval koskede juurde loodust imetlema minna. Pühapäeval hommikul Ihop'i vahvleid sööma minna, seejärel tahame surfamisega algust teha ning pärast Kailua randa minna ;) Sounds Fun!

Kui ma 9st Armanisse jõudsin oli seal päris kiire. Rahvast oli palju ning riided olid igal pool laiali. Hakkasin kohe nobedalt tegutsema. Sain kahe tunni jooksul piisavalt müüki tehtud ning sain jällegi ühe käekella müüdud ;) Kahjuks oli meid closingus ainult 5 inimest ning seega lõppes minu vahetus kella 1 asemel hoopis kell 3 öösel. Nice! Koju jõudes ütles all valvur mulle tervitades "Good Morning!" :D Ajas naerma ikka küll!

Ööloomaks hakkan varsti :D Muahh!!!

No comments:

Post a Comment