Friday, July 27, 2012

22.07.2012

Magasin lõpuks enda une ilusasti täis kella 9ni ning ärkasin värskelt nagu lilleke. Mul oli terve hommik vaba, kuni kella 2ni. Võtsin endale A&Fi lisavahetuse, et natuke tööd rabada ikka siin olles. Mul oli küll plaan hommikul surfama minna, aga Ramona ei võtnud vedu ja ega ma siis ise ka enam ei jaksanud eriti. Mõtlesin ainult selle peale, et ma ennast liiga ära ei väsitaks ning suudaks ikka tööl ka asjalik olla. Seega viskasin ennast teleka ette lebosse ja vaatasin Step Up'i. Pole seda nii ammu näinud ja nii lahe oli seda uuesti vaadata. Meil näitab siin praegu hetkel telekast kõiki kolme osa, mis väljas on, kuna reedel, 27.07, esilinastub "Step Up Revolution" ehk siis neljas osa. Lähen seda kindlasti kinno vaatama, aga ma eelistan seda vaadata 2D versioonis mitte 3Ds. Miskipärast ei meeldinud mulle kolmas osa üldse sellepärast, et ma vaatasin seda Coca Cola Plazas 3Ds. Seega neljandat osa vaatan oldschool versioonina ikka :) Teleka ees istudes lendab aeg ikka kiirelt küll ja kell oli liikunud nii kaugele, et pidin tööle lippama.

Täna olid A&Fs suhteliselt samad näod tööl, mis oli naljakas, sest muidu on ikka koguaeg uued näod, keda veel ei tea. Mõned uued olid, kuid kahjuks ei suutnud nende nimesid meelde jätta. Töötada oli täna ülitšill, kuna managerideks olid Darcy ja Kat, kes võtsid kõike suhteliselt rahulikult ning olid väga mõistvad ja funid üldse. Saime stockis naerda ikka jälle päris kõvasti. Mul on 5 lemmik inimest hetkel seal, kellega saab rahulikult juba kildu visata - Luke, Chris, Moriah, Rico ja Jamal. Luke'le üritasin seletada, kus Eesti asub ning see oli suhteliselt tore geograafiatund :D Jamal lihtsalt kõrval naeris end pooleks kui segaduses Luke oli ja mis tobedaid küsimusi ta küsis. See mulle usakate juures meeldib täiega, et ükskõik kui totakas küsimus on siis enamus inimesed ei karda siin midagi küsida ning on hästi avameelsed oma tunnetega. See on päris nakatav ka. Ma juba mõtlesin, et päris veider on Eestisse tagasi tulla, kuna ma käitun ka nüüdseks juba päris usaka moodi :D

Samal ajal kui meie töötasime toimus uute inimeste orientatsioon, kus olid ka 2 Eesti poissi, kes mõlemad alustavad ka tööd Impactis. Sain teada ka, et mina olen üle tüki aja esimene uus inimene impactis, et nad ei arvanud üldse, et võetakse uusi, aga vahi vahi nüüd ma seal siis olen ja meid tuleb veel juurde. Hea on see, et minuga viitsitakse tegeleda ja mulle õpetatakse kõike väga rahulikult. Ma kujutan ette, et nendele, kes nüüd juurde tulevad ei viitsita enam nii põhjalikult kõike seletada, kuna stockis on põhimõtteliselt koguaeg kiire ja niisama ei tšillita.

Jamal kutsus kinno kui mul peaks homme vaba päev olema ning siis teised ka kõik kaasa võtma, et oleks võimalikult tore ja lõbus. Miks ka mitte :) Lahe on kohalikega väljas käia, kuna nad teavad igasuguseid põnevaid kohti kuhu minna ja mida teha. Üks ülitore inimene tööl on Joe, kellega me täna lihtsalt megavaljusti kaasa laulsime põrandal ja samal ajal tantsisime :D Super fun!

Kui tööpäev läbi sai, siis lidusin megakiirelt koju. Sain kodus Ramonaga kokku ning läksime välja asjaajamistega tegelema :) Kõigepealt suundusime Armanisse, kust sain uue nädala graafiku ning ma sain 28,5 tundi tööd :O What?! Ma mõtlesin, et mulle antakse umbes 15-20. Einojhh, mis siis ikka. Järgmine nädal töötan ennast lolliks ilmselt, aga vähemalt töötan :D Sain ka esimese Armani paychecki kätte, millega saan ilusasti augusti kuu üüri ära tasuda, mis tuleb meil varsti maksta.Pärast Armanis käiku tuli mul Starbucksi isu ning seega läksime sealt läbi ja võtsin oma lemmikut Mocha Coconut Frappucino with whipped cream :D Parim! Ma ei tea, mis ma Eestis nüüd teen, kuna ma olen nii ära harjunud juba Starbucksiga. Coffe In ei suuda seda ikka asendada küll. Starbucksis töötab mul ka juba üks tuttav kohalik, kellega koguaeg jutustan kui tööl pausi saan ja kohvi ostma lähen. Päris kobe noormees peaks ütlema :D Ramona sai endale jällegi tasuta Latte, kuna keegi ei tulnud enda omale järgi ning Julge Ramona ründas(küsis kas ta võib endale võtta) Starbucksi letti ning sai kohvi endale :D Tubli tüdruk!

Starbucksi ees istudes olid meie kõrval mingid tüübid, kes sõid hoolega oma toitu. Ühel hetkel ütles üks neist, et ta läheb ostab juua midagi ABCst ning selle peale ütles teine, et too mulle ka midagi tervislikku juua nagu näiteks Gaterade'i. Ohh neid rumalaid usakaid. See ei ole ju tervislik! Aga mis sa teed, ega neid õpetama ikka ei viitsi hakata. Jõime enda joogid ära ning liikusime toiduasjade shoppingule Don Quijotesse, kus avastasime, et oli liiga palju allahindlusi :D Kõike tahtsin saada, aga piirdusin mõne vajaliku asjaga siiski ainult. Lähen mõni päev uuesti ja ostan midagi väga head ka väga hea hinnaga :D Ma ei tea ainult mis see olla võiks :D

Muahh!!!

1 comment: