Sunday, July 1, 2012

30.06.2012

Ja saabki juuni juba läbi! Uskumatu kui kiirelt aeg ikka lendab. Ükskõik kui vara ärkad, ikka möödub päev märkamatult õhtusse. Varsti olengi juba tagasi Eestis. Ei tegelt ikka 2 kuud veel aega ;) Kuigi me juba praegu plaanime tagasitulekut Ramona ja Krissuga. Hetkel on mõtted siis sellised, et liigume 29.august LA-sse ning oleme nädala seal. minu plaan on võimalikult paljudel workshoppidel käia ehk siis nii palju kui rahakott lubab :) 5.september lendaksime NY-sse, kus 2 päeva mängiks kõige ehtsamat turisti ja siis 7ndal juba Eestisse sõit. Eks me mõtleme veel raudselt endale täpse plaani ka välja, mida kõike näha tahame ja kust peab kindlasti läbi käima.

Aga enne tuleks ikka Hawaiil ikka kõik ära näha. Jube raske on planeerida trippe, kuna töötamine teeb aegade klapitamise raskeks. Näiteks homme on plaan minna North Shore'le, aga mina ei saa näiteks minna, kuna lähen orientatsioonile. Tuleb mõni teinekord siis ise minna, sest seal tahaks kindlasti ära käia. Ma pean hakkama endale ise iga nädal töögraafiku järgi plaani tegema, et vabadel päevadel mööda Hawaiid ringi trippida. 

Täna käisime Krissuga kahekesi Waikiki beachil lebotamas. Muidugi käisime ka Yogurtlandist läbi. Suhteliselt võimatu on sellest kohast tuimalt mööda käia. Ma ei ole siiamaani oma lemmikmaitset suutnud ka valida. Iga kord lähen sinna ja mõtlen, et täna võtan ainult 2 või 3 maitset, aga siis kui läheb ostmiseks on ikka mul tops kümmet erinevat maitset täis :D Ohh well, mis seal ikka. Olen selline otsustusvõimetu lihtsalt. Waikikil olid täna päris kenad lained. Vesi oli surfareid täis ja rand oli inimesi täiesti täis. Jälgisin vahepeal hoolega surfamist. Õpin vaatamisega ära :D Not gonna happen...pean ennast kokku võtma ja laua peale ikka hüppama. Nägime täna ka natuke Lifeguard'i actionis. Vuhises meist oma lauaga mega hooga mööda ning läks ühte poissi päästma. Midagi hullu ei tundunud olevat iseenesest. See inimene vist ise natuke paanitses üle. Aga vähemalt jooskis punastes pükstes vormis musklimees teda päästma :D 

Pärast paari tunnist tšillimist liikusime Krissuga kodu poole. See palavus ja päike võtavad suhteliselt läbi. Koju jõudes oli väss peal ja tegin väikese uinaku, kuna 6ks pidin tööle minema. Esimene päev Old Navy's ja arvatavasti ka suhteliselt viimane, kuna pean selle koha ära ütlema. Tööle jõudes ootas tagaruumis suur segadus. Mega palju rahvast, lauad olid sööke täis ja kõik toimetasid. Sain kätte oma õhtused kohustused, milleks oli siis väikeste poiste riiete ala korras hoidmine. Pidime ka ennast 4th of July pidustuste raames ära kaunistama patriootlikult. Mina ei viitsinud ennast küll mingite maalingutega sodima hakata, vaid haarasin pisikese lipu, mille panin taskust välja paistma ja nokatsi laadse asja viskasin pähe :D Sobis küll! 

Töö kui selline polnud mitte midagi keerulist. Lihtsalt hoidsin enda ala korras, tervitasin inimesi ning aitasin neid kui vaja oli :) Easy! Sain mitu korda kiita, et mu ala nii korras oli :D I am the foldinmaster :D Asi, mille üle nüüd tõesti uhke olla :D Kella 8st sain ka 15minutilise breaki, mille ajal läksin vaatama, mis tagaruumis toimub. Laud oli igasugust toidu kraami täis. Maitsesin siis ka ulmeliselt toiduvärvidega küllastunud koogikesi. Nimelt olid need erksinised ja roosad. Maitse ei olnud küll neil väga hea või nohh ühe suutsin ära süüa, aga see oli lihtsalt ülimegasuhkruselt magus ja võlts maitse. Ma ei tea, kuidas nad selliseid asju süüa saavad. Mul tekkis vist mingi reaktsioon ka nende värviliste toitude vastu, kuna pärast hakkas mul nina ümbert ning lõua alt kõik sügelema ja kipitama. Ma ei suuda seda millegi muuga küll seostada kui selle rämpsuga.  Leidsin laua pealt chocolate chip küpsiseid ka, mis olid küll väga head, aga samuti nii magusad, et ühest-kahest piisab, et isu täis saada. Tuleb ikka ise tervislik toit kaasa haarata kodust :)

Samal ajal kui süüa näkitsesin kuulsin siis mis ka teised rääkisid. Kui ma siiamaani olen enamus asjadest ikka aru saanud ja keelebarjäär ei ole väga häirinud, siis no täna osade noorte juttu kuulates oli mul küll tunne, et mis keelt te räägite. Esiteks jutt käis mega kõrgel toonil, selline lapselik ninnunännutamine, mis käis megakiirelt ja teiseks saja erineva slängiga. Ja muidugi käis iga lause lõppu YOLO, mille pointist ma nüüdseks enam üldse aru ei saa :D Nende jutust tundus, et nad kasutavad seda lihtsalt LOL'i asemel. Ma lihtsalt imestasin ja kuulasin. Mul ei tekkinud nagu üldse tahtmist nendega jutustada ja läksin uuesti tööpostile :) Tööpäev sai 10st läbi ning liikusin koju, et rahulikult pesus käia ja tuttu visata :) Homme pean sinna tagasi minema, et neile teatada, et lahkun töölt. Loodetavasti läheb kõik sujuvalt.


No comments:

Post a Comment