Tuesday, July 17, 2012

14.07.2012

Eelmine õhtu olid Krissu ja Sann otsustanud, et nad lähevad Honolulust välja randa. Tahtsin ka nendega koos väga minna, aga ma ei saanud, kuna mul oli kella 3st Call In Abercrombies ehk siis oli võimalus, et ma pean tööle minema. Kuna Ramona pidi kindlalt tööle minema, siis tema otsustas ka koju jääda. Läksime siis ranna asemel Walmarti ja Don Quijotesse shoppama :D Walmartist leiab ikka ulmeliselt palju huvitavaid asju ja enamus asjad on megahea hinnaga ka. Kahjuks oli minu tahetud raamat sealt otsa saanud, aga muud vajalikud asjad viskasin kõik korvi. 

Olime Ramonaga mõlemad 100% kindlad, et koju jõudes viskame ennast ülesse basseini äärde lebosse, kuna ilm oli üle tüki aja jälle täiesti perfektne. Pilved olid ainult mägede kohal ning kõikjal mujal oli täiesti selge taevas. Kui olime nii umbes tund aega basseini ääres lamanud, hakkas mul igav ning hakkasin endale tegevust otsima. Käisin valisin raamatuid, ujusin ja lõpuk helistasin Abercrombiesse, et küsida, kas pean tööle minema. Ootasin telefoni otsas kokku 10 minutit enne kui nad jõudsid öelda mulle, et neil pole siiski mind vaja täna tööle. Jama on kui nii läheb, sest ma oleks ka muidu saanud randa minna Sannu ja Krissuga. Aga whats ya gonna do...

Teised kogunesid ka vaikselt basseini äärde, nii et lõpuks olime seal Grete, Mart, Daniel, Andreas ja mina. Ramona tormas tööle. Mart oli endale just soetanud GoPro kaamera, mida kohe siis ka testima hakkas. Täiesti hull kui hea kvaliteet ja vee all filmib ka mega hästi. Armusin sellesse kaamerasse küll kohe ära. Panen  endale selle ostmiseks raha kõrvale. Mart sai selle ainul 200 dollariga ning loodetavasti saan ka tema kaudu selle nii odavalt. Eestis maksavad need kaamerad umbe 360-400 eurot. Siin saab selle raha eest 2 tükki neid :D Ja lisavarustus on ka megaodav. Tegime siis sellega natuke pilte ning videosid. Fun! Ega kaua ei jaksanudki päikese käes olla ning läksin tegin hoopis trenni tsipa. Seda kõike selleks, et saaks jäätist nosida :D Ostsin Red Velvet Cake jäätist, mis lihtsalt sulas suus. 

Seega suurema osa õhtust veetsime teleka ees traditsioonilisi seriaale vaadate: Family Guy, HYMYM ja Friends. Neid lastakse siin praktiliselt koguaeg. Ühed töökaaslased on mind juba mitu päeva välja kutsunud ja täna õhtul ma siis lõpuks võtsin ennast kokku ning ajasin tagumiku püsti ja läksin koos Mariellaga nendega välja. Saime Armani ees kokku ning käisime läksime randa istuma. Öösel on ikka rannas mega mõnus istuda kui on vaikne ja ainult lained loksuvad. Lõpuks otsustasime, et teeme lõpuks ära ühe asja, mida oleme juba tükk aega planeerinud – läksime öösel ujuma. Vesi oli ülisoe ja mõnus, aga tundus palju soolasem kui päevasel ajal. Ega me kaua väljas ei viitsinud olla, kuna väss tuli peale, seega jalutasime juba kella 2 ajal kodu poole Mariellaga.

No comments:

Post a Comment