Thursday, July 12, 2012

11.07.2012

Ok, nüüd on mul tunne, et mu kirjutised hakkavad juba igavaks muutuma :D Tööinimese elu ei ole üldse nii põnev ja kerge rutiin hakkab ka tekkima vabal ajal tehtavate tegevuste suhtes. Kuigi koguaeg juhtub midagi põnevat, siis ikkagi tundub nagu ma kordaks ennast juba :D Aga see ei tähenda seda, et ma lõpetaks kirjutamist. Nope! Lasen ikka täie rauaga edasi isegi kui jutt muutub tapvalt üksluiseks. Mõtlesin, et kui Eestisse tulen, siis prindin kogu blogi paberi peal välja ning köidan raamatuks ära :) Siis on korralik mälestus sellest suurest seiklusest siin. Saab kunagi lastelastele heietada :D 

Rääkides raamatutest, siis mul on "50 shades of Grey" peaaegu läbi ainult 20 lehekülge veel, mille ma jätan endale homseks hommikuks kohvi kõrvale lugeda :) Ei kujuta üldse ette, mis võib veel viimastel lehekülgedel juhtuda, et sellest samast story'st veel 2 raamatut on. Pean minema "50 Shades of Darker" osa endale ostma minema, aga samas peaks raha kokku hoidma. Dilemma missugune. Pean Walmartist endale valgendajat ka ostma, kuna minu ilusate valgete Billabongi bikiinidega juhtus A/X bikiinide eest. Super Deal! Saime Krissu isa käest teada ka, et Honolulust natuke väljas on mingi mega suur outlet, kus on nii umbes 50 firma rõivad üliodavalt ning, et augusti alguses on seal suured aled, kuna kool algab siin. Ehk siis me kogume kõik augusti alguseks raha ning lähme shoppama :D

Raha kogumisel aitab mind fakt, et sain ühe töö veel endale :D Jeiii! Sandaali putkas müümine paar päeva nädalas on hea võimalus lisaraha teenida, mida saab pärast spendida :D Helistasin Mallu bossile ning jätsin talle voicemaili, et ma sooviksin tööd ning natukese aja pärast helistas ta tagasi ning pakkus tööd :) Check and check! Nüüdseks on siis mul 2 ametlikku tööd ( Armani Exchange ja Abercrombie & Fitch) ning 2 mitteametlikku (Playbari flaikud korra ja sandaali putka paar korda nädalas). Loodan piisavalt raha teenida, et saaks ei peaks Eestis kohe esimese asjana raha pärast hakkama muretsema. 

Meie tagasituleku plaanid muutusid ka natuke, kuna Las Vegase piletid läksid kallimaks. Nüüd ostsime hoopis ära Honolulu - San Fransisco otsa :) Põnev! Saame Golden Gate bridge'i ära näha ning loodetavasti veel paljudes põnevates kohtades käia. Student Touri omadest on ka paar inimest San Fransiscos, nii et kui nad on veel seal, siis võtame ka nendega ühendust :) San Fransiscost liigume bussiga LAsse, kus võtab meid minu sugulane vastu. LAst põrutame, siis otse NYsse, kuigi selle otsa piletid veel ostetud ei ole, aga peaks iga päev ostetud saama.

Olen suutnud oma lubadust ka pidada ning ei ole siiamaani ühtegi jäätist ostnud. Peaks vist nädal täis olema nüüd. Nädal aega veel :D Olen teiste jäätiseid küll aga maitsnud, sest no ikka tahad ju teada, mis maitsevariante leidub. No ja neid ikka leidub :D Hakkasin ka regulaarselt trenni tegema jälle, nii et ikka iga päev teen vähemalt midagi kui päris hullu ei jaksa panna jõutrenniga. Peab ikka vormi hoidma, kui tahan ikka sügisel tantsutüdrukute ridades särada. :D

Säramisest rääkides, siis Armanis teavad pooled mind selle järgi, et ma olen see neiu, kes koguaeg mega suure naeratusega ringi jalutab :D Nii lahe, et koguaeg saab naeratuse kohta komplimente. Üldse on hea õhkkond tööl. Ma olen selline kloun ka ikka, et ajan kõiki seal oma veidrustega naerma. Täna näiteks shufflesime ühe tüübiga tööl :D Tantsisime lihtsalt ringi ja lollitades voltisime riideid kokku, kuna rahvast ülal korrusel viimase tunni jooksul praktiliselt üldse ei olnud. Vahepeal tulid 2 noort sinna, kes olid õde ja vend. Vend ütles, et õde oskab täiega hästi electricut ja poppingut ning ässitas õde keset poodi tantsima ning mis tal muud üle jäi kui me ka kaasa ässitasime :D Ülihästi tegi! Me jällegi tantsisime lolli vastu :D Fun! Mul on tööl tekkinud juba mõned lahedad töökaaslased, kellega on ülitore koos vahetuses olla ning ei ole sellist tunnet, et peab koguaeg ainult müügile keskenduma :D "You get paid anyways, so why not have fun!" oli ühe tüübi lause. Sain eile kahjuks managerilt natuke riielda, kuna jäin korraks ühe töökaaslasega jutustama ja toetusin ühe hangeri peale ning seda teha ei tohi, aga ma vabandasin ning kõik oli OK. Rohkem seda ei tee!

Pahandusi tuleb ka ikka teha, et lõbus oleks :D See tuletas mulle meelde, et poisid käisid üks päev hotelle rüüstamas :D Võtsid külalistele mõeldud asju ja keegi ei pannud pahaks....vist :D

Muahh!

No comments:

Post a Comment