Tuesday, July 10, 2012

09.07.2012

Kuu aega juba USAs elatud :) Loving it here! Ma tõsiselt kaalun pärast baka lõpetamist siia tagasi tulla. Kas nüüd just Hawaiile, aga näiteks LAsse. So many places where to go and so many things to see. Tagasi tulles on kõik ka ikka tunduvalt lihtsam, kuna kõik on juba tuttav ja teaks kohe algusest peale, kuidas tegutseda. Aga selleni on veel aega küll ja küll. Ei tasu ette rutata! 2 kuud veel siin olla :) Ostame praegu tagasisõidu piletid ka ära ja kindel plaan on nüüd Honolulust Las Vegasesse ning seal oleme paar päeva ning võidame kasiinodes miljoneid. Seejärel lähme bussiga LAsse, kus oleme ka paar päeva ning loodame näha kauneid ja rikkaid Hollywoodis ning käia mõne awesome treeneri juures trennis. 5ndal septembril põrutame Nwe Yorki, kus arvatavasti kulutame oma viimased rahad shoppingutele ning Central Parkis piknikule ;) Lõpuks suundume 7nda septembri õhtul Eestisse :) Sellised  on siis meie plaanid. Kuigi sinna on veel tükk aega, siis koguaeg nuputame, kuhu turiste mängima minna :D

Abercrombiest täna jälle vaba päev ja Armani graafikusse pole mind veel lisatud. Mulle ei meeldi üldse niimoodi passida. Tahaks tööd teha korralikult mitte aeg-ajalt vilksamisi ainult. Vaatan siin vaikselt, et kui saan, siis lähen Mallu sandaali poodi tööle, et lisaraha commissioni pealt teenida. Eks näeb kas saab :) Mõtlesin, et panen kuu aega hullu ja raban tööga ennast pooleks ning siis 3 nädalat käin veel ühes kohas ning siis lõbutsen ja tšillin tagasi tuleku tripil. Ma ei oska ikka üldse tegevusetult istuda. I feel so useless! :D 

Hommikul käisin First Hawaiian Bank'is, et teha endale pangakonto. Tädi, kes tegeles minuga oli väga võlts viisakas ja see oli lihtsalt jube naljakas. Suutsin ka haleda pangega hakkama saada. Kirjutasin applicationi peale oma sünnikuupäevaks 13.06.2012 :D Genius!!! Pangatädi tegi selle peale võltsnaeratuse samal ajal kui vaatas arvuti ekraanile ning ütles suht tuimalt "Funny". Klienditeenindus on ikka kõige tähtsam siin. Panin oma esimese palgatšeki ka arve peale ja olen rikas muti. NOT! Pangakaardi saan endale aga alles 2-3 nädala pärast. Aeglane värk! Selle eest, et nende pangas endale konto tegin sain kingituseks spordikoti :D Ma saan selle homme kätte arvatavasti, kuna neil olid need otsa saanud just. Andreas ja Daniel tegid ka endale kontod ning nemad said enda omad juba kätte. Päris kenad nägid välja ja kuna mul üks kott katki ka, siis kulub ära tasuta saadud kotike :D

Kuna meil täna oli ilm selline kahtlane, et ei saanud päevitada, siis otsustasime Ramonaga, et lähme Barnes & Noble'i Starbucksi laptopi tšilli tegema. Võtsin endale Mocha Cookie Crumble Frappucino ning surfasin netis. Vahepeal liitus meiega ka Krissu, kellel oli tunni aja pärast intervjuu ühes müügipunktis. Otsisin netist infot Usas õppimise ning praktika tegemise kohta. Esimene võimalus oleks siia tagasi tulla juba kevadsemestriks. Poleks paha, aga ma ikka uurin veel võimalusi. Tahaks kevadel ikka kooli kõigepealt ära lõpetada.

Poole seitsemeks läksin Armanisse tööle. Meid oli täna ülipalju vahetuses. Esimese tunni aja jooksul käis ka väga vähe inimesi, nii et vahepeal olid saali peal ainult töötajad. Mingi hetk tekkis, aga suhteliselt hullumaja. Ma ei saa aru, mis päev mul täna oli, kuna kuidagi sattusid mulle just inimesed, kes ei tahtnud osta, vaid kes ainult proovisid või panid holdi peale. Suhteliselt väike müük tuli mul. Loodetavasti parandan mõni teine päev oma tulemust. Sain see-eest palju komplimente naeratuse kohta :D Üks mees tuli kõigepealt ja ütles kui kenad põselohud mul tekivad ja siis natukese aja pärast veel üks naine sama jutuga. Üks pere, keda aitasin ütles ka, et mul on lihtsalt nii nakatav naeratus :D Suutsin ka ühe kaastöötaja ära võluda. Tundub, et naeratus on kõige võimsam relv ikka maailmas :D

Chrisil, ühel kaastöötajal, reaalselt vedas no ikka täiega. Pool tundi enne sulgemist, kui tavaliselt ei ole enam üldse rahvast, tuli üks mees oma abikaasaga ning hakkas lihtsalt hullumeelselt palju riideid proovima. Chris jooksis järjest ainult proovikabiinide ja saali vahet, et uusi asju talle viia. Lõpuks see paar ostis 11 riideeset ja nende arve oli umbes 1000 dollarit. Ma täpselt ei mäleta, aga sinna kanti. "Lucky bastard!" ütlesin Chrisile kui paar uksest välja oli astunud ja Chris vastas naeratades:"Yeah, without that sale I had like so so so so much under minimum, but now I'm over minimum :D!" Vahest lihtsalt veab! Loodetavasti järgmine, kellel veab olen mina ;)

Muahh!!!

No comments:

Post a Comment