Saturday, July 7, 2012

06.07.2012

Kuna tööl venis väga pikale ja magama sain nii hilja, siis täna oli hommik suhteliselt uimane. Äratuskell ajas mind automaatselt pool 7 üles, aga kui püsti tõusin ning kööki läksin, siis oli esimene, kes mulle vastu vaatas "kuri emme" Sannu. Kohe küsiti üle, mis kellast ma jõudsin ning kui olin öelnud, et kolm läbi natuke, siis kamandati tagasi magama :D Ega mul muud üle ei jäänud kui jõin lonksu vett ja läksin magama tagasi. Aga ega ma kaua ei maganud enam ka. Kohe kui "kuri emme" Sann uksest välja tööle astus, ajasin pea püsti ja hakkasin putru tegema :D Ei eii, tegelikult päris nii ka polnud. Magasin ikka 2 tundi veel nii umbes poole 9-ni. Sõin ja rullisin niisama ennast ringi. Lugesin raamatut ja surfasin netis kuni uni võttis lõpuks uuesti rajalt maha. Lõunauinak oli ilmselt vajalik.

Kui silmad avasin oli kell juba kaks läbi ja otsustasin, et nüüd küll aitab, et selline lohh ka olla ei saa :) Läksin Don Quijote poodi toidu jahile. Kurjam seda raha läheb siin ikka toidu peale kohutavalt palju. Poodi jõudes jäid mulle kohe silma maasikad, millele oli pakkumine. 2 karpi sai 4 $ eest, mis on mega odav. Muidugi viskasin kohe kaks karpi korvi ja koju jõudes hävitasin turbokiirusel ühe karbi kohe ära. Ahhh kui hea! Mitte nii hea kui kodused maasikad, aga ikkagi MAASIKAD :) Kassas maksmine ajab suht närvi tavaliselt. Siin on küll hea see, et ise kilekoti eest maksma ei pea ja kõik pannakse kohe kilekoti sinu eest, aga no usakatel on loodusest ikka suhteliselt suva. Ühte kilekotti pannakse max 3 asja ja need ka topelt kilekottidesse. Siis tuled tavaliselt poest nii, et ostsid kokku 6 asja ja igal asjal oma kilekott, kuigi saaks kõik ühte kotti pandud. Idiootsus! Ma ikka alati üritan öelda, et "No, put them all in one bag!" ja siis vaadatakse suurte silmadega ja küsitakse"Are you sure?" Uskumatult hooletud ikka looduse suhtes, samas jällegi rõhutavad koguaeg, kuidas Hawaiid tuleb võimalikult säilitada, et see ei muutuks ainult majadega asustatud reostatud kohaks, vaid oleks ikka looduslik Hawaii. Võiks siis väiksemates asjadest alustada.

Koju tagasi jõudes tuli mulle kohe meelde lubadus filmida viimast tantsu, mille valmis leiutasin :D Võtsin ennast siis kokku ning krabasin Sannu kaasa, et ta kaameramees oleks. Kuna päike paistis meie tantsusaali sisse, siis üritasime igasuguste erinevate nurkade alt filmida, et saaks ikka aru ka, mida ma seal kaamera ees hüplen :D Lõpuks valisin ühe klipi ning tänu Sannu megale Macbookile, kus on tore tore programm, lõikasin video kõik ilusasti kokku ning laadisin youtube'i üles.

"Gotta Have It" choreo

Vaadake, kommenteerige, tehke kriitikat!
Mina samas alustan juba uue kava meisterdamisega ning loodetavasti riputan juba järgmise nädala sees uue leiutise üles.

Õhtul läksime jällegi Ramonaga flaikusi jagama. Jagades sabistas iga natukese aja tagant jälle vihmakest ja seega ei saanud üldse korralikult jagada. Jooksime koguaeg edasi-tagasi varju alla ning jälle jagama. Midagi väga erilist ei toimunud Kuhio tänaval täna, aga paar brilliantset lauset võiks välja tuua, kuidas üritati jutule või numbrit saada.

Näiteks, kui ma jagan flaikut, siis enamasti ütlen: "Hey, check out Playbar!"(usakatele omaselt kõrgel hääletoonil) Selle peale jalutavad siis tüübid mööda ning checkivad pika pilguga meid üle ning vastavad:"Mmm...I could check you out!" või "I'll check it out, if I get your number!" või "I'll check it out, if you come with me!" No vastuseid on ikka ilmatult palju ja enamasti öeldakse neid ikka väga meelsa hääletooniga. Eriti meelsad on üdini gangsterid, kes ikka panevad sada slängi ka juurde ja selline mesijutt tuleb suust, et ossa issand  :D Aga meie oleme korralikud neiud ning hoiame nendest eemale. Paar sõna juttu võib rääkida, aga nothing more! Tänasest võiks veel näiteks tuua tüübi, kes rääkis väga meelsat juttu kõigepealt, siis tahtis, et me midagi eesti keeles ütleksime. Ramona ütles, siis "Sa oled armas!" Tüüp küsis siis minult ka, et ütle sina ka sama asja kuidagi teistmoodi. Ma ütlesin:"Sa oled nunnu!" Selle peale tüüp küsis kohe vastu "Am I?" Mina vastasin viisakusest ja suure naeratusega "Sure" ja tema kohe vastu :" Ohh, you're so cute! Can I have a hug?" :D On ikka libedad vennad küll.

Õhtu kõige julgem sebija oli üks mustanahaline tüüp, kes kõigepealt hakkas Ramonale mesijuttu ajama, et "You look like a delicious icecream on two sticks! Please let me cook for you for the rest of your life!" :D ja natukese aja pärast tuli minu juurde ning moosis ikka hoolega. Ma täpselt kõike ei mäleta, mis ta ütles, aga algas umbes, et "You look so good that I would like to lick you!And then after that I would have your taste on my lips so long!" Haige!!!! Ma rääkisin ennast siis sellega välja, et ütlesin, et mul on juba keegi. Selle peale tüüp vastas:"Ohh no! Tell him that I'm really jealous! He's lucky! You got a black guy?" Ma vastasin automaatselt "No!" ja siis tema selle peale kohe "Ohhh shit! You're not having great sex at all!" WHAT :D No kui nii siis nii!

Põnev on see flaikude jagamine ikka :D
Muahh!!!

No comments:

Post a Comment