Wednesday, July 4, 2012

03.07.2012


Täna hommikul suundusin esimese asjana SSN kontorisse, et lõpuks teha uue kaardi taotlus, kuna ma ei ole oma kaarti siiani kätte saanud. Kui tavaliselt on mul sinna minnes vedanud, et buss tuleb kohe, kontoris vähe rahvast ja tagasi saan ka kohe bussiga, siis seekord oli mul kõige pikem käik üldse. Ootasin Ala Moana keskuse ees bussi 40 minutit. Kontorisse jõudes nägin, et see oli täiesti inimesi täis, aga õnneks ma olin valmistunud selleks. Võtsin raamatu välja ning hakkasin lugema. Tund ja kakskümmend minutit läksid lennates. Selleks, et oma kaart kindlasti kätte saada pandi ümbrikule seekord veel lisaks peale Sandra nimi, kuna tema on korteri üürilepingus kirjas. Paberid korda aetud hakkasin kodu poole tagasi liikuma ning üllatus üllatus sain veel 30 minutit bussi oodata :D 

Terve hommiku oli ka väga kahtlane ilm. Kui ma silmad lahti tegin pool 7, siis sadas padukat ja ikka Eesti mõistes mitte see Hawaii seenevihm. Seejärel läks päris ilusaks ilm, aga iga natukese aja tagant sadas jälle umbes 1-2 minutit padukat. Ma pole siin sellist eriti pikka vihmasadu näinudki. Kõige kauem, mis on järjest sadanud on vist umbes 10 minutit, aga võimalik, et ma ei ole lihtsalt sattunud õigel hetkel märkama pikemat vihmasadu.

Tänaseks oli meil plaanitud ka Movie Theatre Night. Tegime plaanid alustada 16.50 Magic Mike, 19.05 Ted ja 22.10 Spiderman. Ehtne filmimaraton. Ostsime endale kinopileti Magic Mike’i jaoks, mis maksis 10.75. Kuna seal sees olles enam pileteid ei küsita, siis lootsimegi selle peale, et rohkem piletit ei pea ostma ning lähme lihtsalt ühest saalist teise. Muidugi tahtsime ka osta popcorni, aga sel oli suhteliselt kirves hind, kuigi kogused olid üpris suured. Otsustasime, et lähme käime ostame poest kiirelt snäkid. Mõeldud tehtud ning juba varsti istusime kinosaalis, mis oli ikka väga väga suur. Peab mainima, et toolid olid väga mugavad. Lihtsalt vajusin istme sisse lebosse ja nautisin filmi.

Magic Mike oli väga hea film, aga ma ootasin nagu rohkem nalja ja komöödiat, aga see oli natuke dramaatilisem. Aga ei kurta ei saa, sest kui Channing Tatum riided seljast viskab pole enam midagi vinguda, vaid lihtsalt ahhetad ja vaatad :D Muidugi kurb osa selle juurest on see, et kui film läbi saab, tuleb reaalsusesse tagasi tulla. Tähendab kokkuvõtvalt võib öelda, et silmailu oli palju. 

Magic Mike lõppes 15 minutit enne Tedi algust ning me pidime üles otsima saali, kus Ted linastub. Ei leidnud tükk aega, aga täpselt 19.05, kui film pidi algama leidsin saali üles. See oli rahvast täiesti täis ja inimesi tuli aina juurde. Mugavad toolid olid kõik rahvast täis ja istuti ka treppidel. Ted’i juures oli selline tore Family Guy hõng :D Nalja sai palju, aga kuna minu ootused olid vist suuremad, siis ma päris 5+ filmile anda ei saaks. Jällegi naiste jaoks oli tipphetk kahel korral kui ekraanile ilmus Ryan Reynolds :D, kes ei pidanud sõnagi lausuma, aga terve saali täis naisi itsitasid ja ahhetasid :D Üldse on USAkad kinos palju aktiivsemad kaasa elajad. Naerdi, plaksutati ja karjuti kui vaja J Natuke veider oli, aga harjub ära. 

Plaan minna pärast Tedi Spidermani vaatama kahjuks canceldati, kuna keegi meist ei viitsinud vahepeal tund aega veel oodata, kuni film hakkab. Seega jalutasime tipa tapa kodu poole. Minul on plaan täna varakult magama minna, kuna homme on raudselt pikk päev ees, kuna meid ootavad 4th of July pidustused. Loodetavasti on ilm ilus ning ilutulestik võimas. Kuna Eestis juba algas see päev, siis  HAPPY 4TH OF JULY EVERYBODY!!!

Muahhh!!!

No comments:

Post a Comment