Wednesday, July 18, 2012

15.07.2012

Pühapäev!!!! Juba jälle! Ma ei suuda ikka imestada ära kui kiiresti aeg liigub. Hommikul esimese asjana tegin endale putru ja kogemata tuli seda liiga palju :D aga ega heal asjal ei saa siis lasta raisku minna. Ajasin aga kõhu kenasti täis ning siis tuli ülevalt rooftopilt Sannu tuppa, kes tuletas mulle meelde, et pühapäev on pannkoogi päev. Kurjam! Kuidas ma selle siis ära sain unustada? Sann hakkas pannakaid vorpima ning mina üritasin pudru võimalikult kiiresti seedida, aga no sellest ei tulnud küll mitte midagi välja ning kui pannakad valmis said, oli minu kõht alles täiesti täis. Pidin pealt vaatama, kuidas teised pannakaid nautisid. Õnneks jäeti mulle ka ikka paar tükki pärastiseks nosimiseks. 

Teised suundusid basseini äärde, aga mina hakkasin oma päevitusi valgendama. Protseduur missugune. Kõigepealt pidin need niisama ära pesema, siis kuuma veete mingi ainega leotama jätma ja siis uuesti masinasse pessu. Aga valgeks ma need sain. Neid peab vist iga natukese aja tagant niimoodi pesema, kuna need lähevad nii lihtsalt mustaks. Rannas natuke liivaseks saavad, siis kohe mustad. Tüütused sellised. Läksin siis lõpuks teistele bassu äärde järgi, et ka nautida ühist lebotamist :D Ilm läks aga suhteliselt kiiresti kehvaks ning umbes 45 minuti pärast suundusin juba trenni tegema. Nikerdasin kava ja tegin jõudu nagu ikka. Mitte midagi erilist ei olnud sellest päevast küll oodata. 

Kuna ma ei olnud väga kaua maganud, siis tegin pärast trennitamist väikse uinaku, kuna pidin õhtul tööle minema. Nägin kenasti topelt und ja kui üles ärkasin, siis olin täiesti segaduses :D Ei saanud aru, mis kell või mis päev on, kus ma olen, mis ma tegema pean...Paar sekundit ja siis jõudis kohale, et pean liigutama ennast hakkama ja tööle suunduma.

Meil oli täna Andreasega samal ajal vahetus täpselt. Saime koos tööle jalutada ning kui kohale jõudsime, siis nägime veel, et eestlaseid oli veel 3 tükki tööl. Mis siis ikka, tegime nalja ja tööd läbisegmini. Armanis on meil muusika poolest väga hea ja pikk playlist, seega laulud väga ei kordu ning fun on kergelt kaasa tantsida. Leppisime Rebekaga kokku, et kolmapäeval lähme Senor Frogsi peole, kuna peab ikka endast kõik välja tantsima. Tahaks tööl juba kassat ka proovida, aga samas peab sale’i tegema. Raske on ikka sale’i täis saada, kui meid terve kari korraga tööl on, aga pole hullu. Küll saab hakkama.

Muahh!!!

No comments:

Post a Comment