Wednesday, July 18, 2012

16.07.2012


Kui hommikul silmad lahti tegin, oli tuba praktiliselt tühi. Ainult Andreas magas põrandal veel. Ülejäänud olid kõik juba töömesilaste kombel tööle lipsanud. Me tulime Andreasega kõige hiljem öösel koju, seega olime me need unekotid, kes ei pidanud kuskile minema. Magasin peaaegu üheksani. Pole veel nii kaua siin kordagi maganud :D 

Kui jalad alla aetud, lippasin üles netti, et ennast välismaailmaga kurssi viia. Viimastel päevadel on mul see netis käimine täiesti unarusse jäänud. Korra telefonist vilksamisi olen vaadanud, kas kellelgi on midagi väga olulist kirjutada, aga muidu pole eriti netis üldse istunud. Kohe kui netti jõudsin võttis Andra minuga ühendust ning natukese aja pärast toimus videokõne Eestiga :D Tore oli jälle üle tüki aja vanaema ja Andraga jutustada. Lõpuks oli samal ajal tuppa ilmunud ka Lexi, kes ei saanud üldse aru mis toimub. Kassil oli paanika missugune. Kuna mu hääl tuli kõlaritest, siis ta läks nende juurde, aga mind seal ei olnud. Vaatas ringi ja suhteliselt segaduses oli. Lõpuks viskas ennast kõlarite kõrvale pikali ja kukkus valjult nurruma. Oleks tahtnud pai teha Lexi on ikka täielik kaisukaru, keda tahaks kohe kaissu võtta. 

Skypes jutud räägitud tegin väikse lebotamispausi basseini ääres. Jällegi ei viitsinud kauem pikutada kui poole tunnikese. Seega läksin basseini ja ujusin pool tundi :D Pole ammu järjest nii kaua ujunud. Ulpisin veel niisama natuke basseinis ning siis läksin saali trenni tegema. Uus kava valmib hooga ja ainult natuke on veel teha. Täna õhtul õpetasin juba ka Sannule ja Ramonale. Nii hea on kohe kellegi peal katsetada, kuidas välja näeb. Minu väikesed katsejänkud.

Algne plaan oli mul täna minna 4st Mallu ja töökaaslastega, kellega üks õhtu väljas käisime, Lanikai randa. Kuna Mallul läks aga tööl 5ni, siis kahjuks me ei jõudnud minna, kuna nemad pidid juba pool 8 tööl olema. Leppisime kokku, et lähme sinna hiljem millalgi. Seega vabanes suurem osa minu õhtupoolikust, mille ma väga mõnusalt täitsin kohe teleka ees lebotamise ja  trenniga Ramona suutis mind veel õhtul Foodlandi ajada, et jätsi osta. Nõrk olin ja läksingi provokatsiooniga kaasa. Suur tops Cookies and Cream jäätist....aahhhhh kui heaaaaaa! 

Olin suhteliselt väsinud juba kui umbes 11 ajal saatsid töökaaslased sõnumi, et lähme Lanikaile ujuma. Öösel ujumas käimine muutub vaikselt juba harjumuseks niimoodi. Saime Malluga nendega kokku ning põrutasime Lanikaile. Nii veider oli öösel ringi sõita kui enamasti oli kõikjal täiesti vaikne ning tänavad tühjad. Pole sellist Hawaiid veel kohanud. Lanikai rand oli megailus. Ütleme nii et võtta Mändjala rand ja korrutada 100ga. Liiv oli üli siidine ja pehme ning nii palju kui öö pimeduses aru sain, siis vesi oli täiesti helesinine. Alguses oli taevas pilves, kuid mingi hetk kadusid ka pilved ning siis oli taevas eredalt säravaid tähti täis. Perfket lihtsalt!

Kallid Eestisse kõigile!

No comments:

Post a Comment