Friday, July 27, 2012

21.07.2012

Esimene mõte hommikul oli, et tänase päeva peab lihtsalt üle elama. Läksin 9.15 tööle ja avasin  sandaaliputka ise, mis tundus veider, kuna ma olin ju ainult ühe päeva töötanud ja siis nii lihtsalt lastakse mul toimetada. No mis seal ikka tegin kõik ilusasti korda ja alustasin päevakest. Esimesena tegin endale uued sandaalid. Väikest koduigatsust trotsides vorpisin enda sandaalid Eesti lipu värvides. Panen Fb-sse pildi ka varsti üles :) Mulle meeldib nende sandaaliga ise mängida. Nii palju põnevaid mustreid ja asju saab teha. Sain endale oma paari ning paelu on mul ka juba päris palju, et saan neid hakata Eestis kandma :) Ainulaadne vähemalt!
Joseph ja Miriam tulid tööle alles 10.30. Õigemini Joseph viskas Miriami tööle ära ning tšekkis, et kõik oleks korras ning läks jälle minema. Nõme, sest ma tahaks tema pealt õppida, kuidas paremini müüa. Õnneks ta lubas, et järgmine nädal ta tegeleb minuga rohkem. Praegu nad avavad uusi spotte Hawaiil, kus müüa ning seega on ülikiired ajad. Miriamiga on päris hea koos töötada, kuna me motiveerime üksteist, aga samas ta kipub ise liiga palju õpetama kuigi ta on ka ainult paar päeva töötanud. Vähemalt me teeme koos korralikult tööd.

Alguses müüsime ühe paari sandaale ning sinna paika see jäigi mitmeks tunniks. Miskipärast inimesed ei tahtnud/suutnud otsust langetada ning lubasid tagasi tulla. Teades aga inimesi, siis enamasti nad ei tule tagasi. Meil oleks väga olnud vaja Josephi abi. Vahepeal hakkas ka nälg näpistama, aga mõtlesin, et pean vastu kuni vahetus on läbi ning ei hakka mingit söögipausi tegema. Ühed Armani töökaaslased tulid sandaali putka juurest mööda ning olid väga imestunud, et mul nii mitu töökohta on. Nad olid ise just Subwayst tulnud ning valmistusid suve kõige populaarsemaks reiviks, SummerFest. Ma ütlesin neile kohe, et ei tasu minu juurde toiduga tulla, et mul on kõht megatühi ja selle peale andis üks tüüpidest lihtsalt oma Subway sandwichi mulle :D Nagu What?! Nii armas ja tore temast. Ei osanud sellist reaktsiooni küll oodata. Kahjuks ei saanud ma seda kohe sööma ikka hakata, aga vähemalt oli hea teada, et see ootab mind. Kella 2st helistasin Abercrombiesse, et küsida, kas pean tööle minema. Hoidsin pöidlaid pihus, et ei peaks minema, kuna mul oli Armani vahetus täpselt samal ajal. Kahjuks oli neil mind aga A&F-s vaja ning pidin Armanisse helistama, et ma ei saa täna tulla. Ei olnud just kõige meeldivam kõne. Üritasin tükk aega endale Armanisse vahetust leida, aga kahjuks ei saanud keegi minna.

Lõpetasin töö kella 4st ning tegime põhimõtteliselt viimase tunniga korraliku müügi. Kokku saime 600 dollarit umbes, mis on päris okei, kuna oleme alles algajad. Võtsin siis oma Subway võiku ja läksin istusin maha, et süüa rahulikult ning valmistuda tunni aja pärast algavaks A&F-ks. Samal ajal kui ma nautisin oma võikut esinesid keskuse suurel laval mingid noored tantsijad, kes esitasid kavasid contemporary ja hiphopi stiilides. Lahe oli vaadata neid ning kõik see tuletas mulle Kuressaaret ja Semiiri meelde. Olid ikka head ajad küll :)

A&F-s alustasin tööd 5st ning kestis see mul umbes poole 11-ni. Inimesed seal on mega toredad ja lahedad. Kõik ümberringi on noored, kes tööl olles viskavad kildu ning ei võtta asju ülitõsiselt, vaid ikka rõõmu ja naljaga. Mul on sealt tekkinud juba ka nii palju uusi tutvusi, et raske on kõikide nimesid meeles pidada. Igapäeva lähen tööle ja kümme uut inimest :D Mõnedel on ülikeerulised nimed ja teistel lihtsalt väga sarnased. Põhilised kellega suhtlen on ikka impacti omad, kuna nad on koguaeg minuga koos taga, aga kuna ma käin väga palju riideid ette põrandale placemas, siis saab mul päris palju nalja ka modelitega. Mulle meeldib see, et A&F-s mängib muusika valjusti ning playlist on päris hea, kuigi natuke ära tüütab küll kui koguaeg ühte ja sama ketrab, aga mis seal ikka laulame lihtsalt valjult kaasa ja tantsime põrandal :D Üks lauludest on ka "Euphoria", aga usakatel pole aimugi, kust see tulnud on :D Üritame neile siis ikka natuke seletada, aga suhteliselt tühja rääkimine. Tänaseks killuvennaks oli tööl Jason, kes on ikka selline naljahammas, et ahhh...Apppi! Tee kasvõi keset põrandat püksi :D Ta oskab multikategelaste hääli järgi teha ja no üldse on temaga kuidagi mega hea ja vaba rääkida. Stockis õpetas Jamal mind prepima, mis alguses tundus keeruline, aga kui paar korda tehtud ning laudade tähised ning suurused pähe õpitud, siis on asi väga lihtne.

Kui mu vahetus läbi sai, siis lippasin kohe nobedalt koju, kus vaatasin natuke telekat, aga põhimõtteliselt ei suutnud üldse silmi lahti hoida. Vaatasin esimest korda ka filmi "Saag", mida ma olen siiamaani suutnud edukalt vältida. Väga hull polnud, aga no ma ei näinud ka lõpuni seda :D Peab mõni teine päev uuesti ette võtma.

No comments:

Post a Comment