Tuesday, July 3, 2012

01.07.2012

Pühapäev juba jälle ja saigi 3 nädalat täis USAs olemisest. So far so good! Täna käisid suurem osa roommatedest North Shore'l aega veetmas . Mina, Grete ja Daniel olime aga tööinimesed ning jäime Honolulusse. Kahju, aga õnneks lähme sinna kindlasti uuesti kõik koos;)

Mina toimetasin hommikul niisama internetis ning ootasin hetke mil pidin minema Abercrombiesse orientationile, mis algas 14:30.  Kohale jõudes sain teada, et olime ühe eestlasega kahekesi. Vaatasime ära kohustusliku Shrink video, mille teemaks oli siis toodete kadumine ehk varastamine. Seejärel tehti meile väike suuline test video kohta. Aced it! Küsimustele järgnes üldiste nõute seletamine ja kohustusliku riietumisstiili selgeks tegemine. Mina olin sellega suhteliselt kursis nii kui nii, kuna Ramonts ja Grete seda kannavad tööl käies. Dokumendid ning paberimajandus ka korda tehtud saingi töölise kaardi kätte ning järgmisest nädalast tööle. Pean ainult neile oma availability teadma andma, et ajad ei kattuks Armaniga.

Täna oli viimases esimene tööpäev. Läksin pool tundi varem kohale, et oma töövorm kätte saada. Valisin lõpuks endale 2 kleiti July Collectionist. Mõlemad on sarnase beeži-pruuni cheetah mustriga ja õhulised lendlevad. Üks on lühike pihast peenikese vööga, teine aga pikk maxikleit. Need on lihtsalt nii mõnusad seljas. Mul on juba pilk peale pandud asjadele, mida ma veel sealt saada tahan Näiteks on seal üks ilus sinine rahakott ning käekott ja veel teksad ja pluus jne. :D Tähendab palju ilusaid asju :)

Kella kuuest alustasin tööd ja täpselt samal ajal algas ka suur paraad Kalakaua tänaval sõdurite auks. Meil on poes niigi vali muusika ja siis veel väljast tuli trummipõrin ja pasunad nii et mõni hetk ei kuulnud ikka mitte midagi poes. Vastutasin esimese ruumi riputavate riiete eest ning pidin inimesi tervitama. Armanis on põhirõhk müügi tegemisel ja ma alguses arvasin, et äkki see ei ole ikka minu jaoks, kuna ma ei ole eriti osav müügimees. Kui ma aga seal toimetasin ja inimestele abi pakkusin, siis hakkas minus väike müügimees tärkama :) Esimene müük oli parim. Naine tuli poodi sisse ning palus abi, et ta tahaks käekella saada. Suunasin ta kellade juurde ning uurisin millist ta sooviks. Vastuseks et mehele kingiks. Ma siis vaatasin vitriini ning valisin enda arvates kõige ilusama ning hakkasin seda pähe määrima talle. Oii kui palju ilusat juttu on võimalik ikka suust välja ajada:D Naine jäi mu jutuga väga rahule ning ütles et ostab ära.Jeiiii!!! Läksin manageri käest võtit küsima, et kella kätte saada. Manager oli megaüllatunud, et sain kella müüdud ning kui ta nägi, mis kell see oli, siis sain teada, et see on kõige kallim kell poes(350$) :D Nice!  See oli nii positiivne müük, et ülejäänud õhtu oli FUN ja challenging. Müümine muutus minu jaoks põnevaks mänguks, mis õpetab inimesi tajuma ja oma piire ületama. Like it!

Sain vahepeal ka tunni ajase pausi, mille ajal käisin Starbucksis tšillimas. Ostsin ülimaitsvat vahukoorega Chocolate Mocha frappucinot. Nautisin jooki ning surfasin netis. Oleks võinud raamat ka kotis olla, siis oleks veel mõnusam olnud. Rääkides raamatust, siis on mul ainult öelda WOW! Siiamaani ei ole pettunud ning ootan huviga, mis edasi toimub. Kes ei tea veel, siis loen erootilist romaani"Fifty Shades of Grey".

Kümnest suundusin tööle tagasi, et veel võimalikult palju müüki teha. Rääkisin ühe tüdrukuga, kes on Armanis alates oktoobrist ning ta hirmutas mind natuke sellega, et tasub täiega müüki teha, kuna kui ei tee miinimumi täis, siis lastakse lahti, aga õnneks on mul aega miinimumi täis saada. Ta rääkis üldse veel, et Armanis lastakse päris palju inimesi lahti näiteks kui puudud töölt või hilined 3 korda või ei kanna tööriideid.  Seega tuleb korralikult kõiki reegleid järgima. Teadmine, et pean goali täis saama on minu jaoks just motiveeriv ja paneb pinget juurde, mis mind tavaliselt edasi viib. Aga eks näeb ja ma hoian kursis, kas mind ähvardab vallandamine või ei :) Täna sain vist goali täis, aga ei jõudnud enne lõpetamist üle vaadata. 

Pood pandi küll 00:00 kinni, kuid minu tööpäev ei lõppenud sellega. Ali, manager, pani mind vastutama kõikide rippuvate asjade eest esimesel korrusel ehk siis pidin üle vaatama, et riided ripuksid korralikult, hinnasilt nähtamatu, riidepuu õiget pidi ja suurused väiksest suuremani. Päris palju asju tuli ikka korda panna. Clockisin ennast outi töölt kell 2:00 :D Nice! Koju jõudsin natuke enne poolt kolme, et avastada, et korteri uks on lukus ning kõik magavad. Helistasin siis järjest kõigile kuni Krissu võttis vastu ja lasi mind sisse. 

Selline tööinimese päev siis ;)




No comments:

Post a Comment