Sunday, July 8, 2012

07.07.2012

Ma ei tea mis värk on, aga viimased päevad on nii uimane olla olnud. Vedeled ja tegutsed kordamööda ning energiat ei ole lihtsalt. Võibolla on lihtsalt mingi selline periood. Näiteks nagu mõni päev on selline tunne koguaeg, et ainult sööks, siis täna tahtsin ainult magada. Kuna mul oli hommikul, aga Call In Abercrombies ehk ma pidin 2 tundi enne helistama, kas neil mind on vaja tööle või ei, siis ärkasin ikkagi varakult üles ning nautisin hommikuputru ja kohvi rooftopil. Helistasin 10st ning sain teada, et mul on ikkagi päev vaba. What to do?

Võtsin kõigepealt raamatu ette ning hakkasin seda lugema. Loen seda võimalikult aeglaselt, et see läbi ei saaks :D sest siis ma tahan muidu järgmist osa osta, aga kuna ma elan praegu kokkuhoiu režiimil, siis ei tahaks raha raamatu ostu peale raisata. Kahjuks on raamat aga nii põnev, et leheküljed mööduvad lausa topeltkiirusel. 

Vahepeal helistasin Armanisse, kuna mind ei olnud uues graafikus miskipärast kirjas. Manager lubas uurida, mis värk sellega on ja mind kindlasti graafikusse panna. Ok, sellega siis korras. No ja kui ei saagi graafikusse, siis lähen käin küsin lihtsalt ise iga päev tunde endale. Saab tööd ikka ;) Läksime pärast Gretega Abercrombiesse, et tšekata üle uued tööriietuse variandid, mis täna tulid. Mina valisin endale halli õhukese kampsuni, mille sain 66$ asemel 25$-ga :) Päris odav A&F'i kohta. Kuskilt mujalt ostan endale odavamalt lühikesed tumedad teksad ning ongi töövorm olemas. Ramona oli samal ajal tööl kui meie Gretega riideid valisime, aga kui tal töö läbi sai, siis hakkas ka tema shoppama ning mina olin tema abistilist :D Ta ei suutnud ikka üldse alguses otsusele jõuda, mida ta tahab, aga lõpuks tegi otsuse sama kampsuni kasuks, mis minulgi, ainult, et tumesinine ning võttis ka lühkarid. Tubli tüdruk! Nüüd me näeme tööl põhimõtteliselt ühesugused välja. 

Käisin ka Old Navyst läbi, et oma esimene ja sealt kohast ka viimane palgatšekk kätte saada :) Arvasin, et äkki see on megaveider kui sinna lähen, kuna niimoodi lampi Quitisin, aga ei olnnud. Kõik olid hoopis hästi toredad ning arusaavad. Tore oli sealt ikka naeratus suul lahkuda. Enne koju liikumist hüppasime ka Don Quijotest läbi, et jällegi maasikaid osta, mis olid vist täna viimast päeva pakkumisega, aga me ei ole päris kindlad. Loodetavasti tuleb pakkumisi veel maasikatele.

Õhtu viimase osa veetsime teleka ees Harry Potterit vaadates :D Sama teeme ka arvatavasti homme, kuna ABCst tulevad kõik osad järjest terve nädalavahetuse :) Homseks on meil plaan minna IHop'i, surfama ja siis kose äärde. Eks näeb kas saab kõik tehtud ka...

Muahh!!!


No comments:

Post a Comment