Saturday, July 21, 2012

19.07.2012

Ma ei saa aru, kas ma ei puhka ennast diivanil magades välja või ma lihtsalt olen viimasel ajal väsinud koguaeg. No kuna me eile käisime Senor Frogsis ja jõudsin sealt alles 4ks hommikul koju, siis ma ei imesta kui ma täna tsipa väsinud olen, aga üldse on kuidagi selline väss peal ja puhkust ei paista praegu ka erilist tulemas. Pühapäevani välja olen kindlalt iga päev tööl, aga loodetavasti magan ennast ilusasti välja või siis vahetan kellegagi põranda koha vastu diivani, kuna mulle tundus, et seal ma puhkasin paremini. Saare naine elab kõik üle!

Täna oli mul siis ametlikult esimene tööpäev Abercrombies, mis algas kella 2st. Enne seda ei tahtnud ennast väga ära väsitada, seega tšillisin lihtsalt niisama natuke basseini ääres ning vaatasin telekat. Kerge ärevus oli ka sees ikka, et uus töökoht ja ei tea, mis tegema peab. Mulle ei meeldi uustulnuk olla töökohtades, kuna siis lähed alati kohale ja ei oska mitte kuidagi olla, ega mitte midagi teha. Seisad nagu tola ja ootad ainult käsklusi :D

Ja nii oligi kui kohale jõudsin :) Kõigepealt tegi Nicole minuga 5 minuti koosoleku, kus rääkis üle täpsemalt, mis hetkel oluline on ja kui palju müüki tahetakse, et oleks. Kui Armanis on see info minu jaoks väga oluline, kuna pean reaalselt müüki tegema, siis Abercrombies on see lihtsalt lisainfo, kuna olen impacti töötaja ehk siis ma tegelen stock ruumiga ning toon asju ette välja saali peale. Otseselt midagi müüma ei pea, aga hea näo pean ikka pähe tegema ning iga kord kui tagaruumist välja tulen suurelt naeratama ning Abercrombie kombel tervitama "Hey Guys! How's it going?" 

Pärast 5 minutilist koosolekut ütles Nicole, et ma pean endale teised lühikesed teksad muretsema, kuna need, mis mul on ei sobi firma riietumisreeglitega, mis on väga täpselt ettekirjutatud. Valisin siis endale välja ühed lühised teksad, mis on ka Ramona tööriietuses. Kampsun oli mul juba olemas, kuna selle ostsin eelnevalt. Riided olemas ning olin valmis tööpäeva alustama. Minu esimeseks ülesandeks sai proovitud riiete, mis volditi uuesti kokku ilustsi, välja viimine põrandale. Tagaruumis on riided riputatud puudele või pandud riiulitele ruumide järgi, et ma ei peaks ennast saali peal lolliks otsima. Kuigi ka seda juhtus, kuna mõnikord oli valesti pandud või see riide ese oli tõstetud just teise ruumi ümber. Alguses oli natuke segadusse ajav küll, kuna päris paljud riided on sarnased ning raske on sellisel juhul leida täpselt seda samat tooni ja logopaigutust, mida otsid. Pärast esimest tundi läks töö juba lihtsaks. Käisin koguaeg edasi-tagasi saali ja stocki vahet ning suutsin ilusti tempos püsida. 

Vahepeal tahtis stockist üks tüüp mulle prepimist ka õpetada ehk siis seda, kuidas ja mille järgi nad vaatavad, kuhu asjad lähevad ning mismoodi neid volditakse. Jõudsin natuke toimetada, aga siis tuli üks teine manageridest ning ütles, et see võib liiga raske veel olla ning kuna üks kontrollidest on täna maja peal liikvel, siis kuskil ei tohi olla valesti volditud asju. Noh mis seal siis ikka, hakkasin aga uuesti riideid vedama :) Vahepeal aeti pooled stocki inimesed saali peale sektsioone korda tegema, kuna poes toimus täielik hullumaja. Inimesi oli ülipalju ning enamus nendest loopisid lihtsalt riideid laiali kui oma suurust ootasid. Enamus nendest loopijatest olid japsid. Ma ei saa aru, mis neil viga on. See on lihtsalt megaveider kui debiilsed nad ikka olla võivad. Pooltel neist pole kombeid ollagi. Lihtsalt kamandavad ringi ja laamendavad. Aga ega kõik japsid ei ole hullud :D Pooled on need, kes ainult naeratavad ja mitte midagi aru ei saa :D Igal juhul on siin kergem müüki teha, kui oskad jaapani keelt. Peaks hakkama vaikselt õppima vist.

4st tuli Abercrombiesse tööle ka Ramona. Lahe oli koos töötada ning iga natukese aja tagant jälle trefata. Käisin Ramona käest koguaeg kellaaega küsimas, kuna mul endal käekella pole kaasas USAs. Peaksin selle endale siin muretsema, kuna ma ei tea kunagi kaua ma tööl olen olnud või millal pausi küsida. Lihtsalt torman ringi koguaeg kellaajast mitte essugi teades. Mõnes mõttes on hea, et siis ei jälgi pingsalt koguaeg, millal töö läbi saab :D Peaks Armanist endale odavalt kella ostma. Seal on päris ilus valik. Eks näeb, kas rahakott lubab või mitte :)

Kui lõpuks Abercrombies töö läbi sai, siis olid mul jalad ikka suht läbi omadega. Ma ei teinud kordagi pausi ning kõndisin 5 tundi järjest mööda poodi ringi. Koguaeg oli midagi teha ning seega aeg läks ka ikka päris ruttu. Vahetuse lõpus võtsin enda uue graafiku ka välja ning enda rõõmuks avastasin, et seal oli ka üks tavaline vahetus ja 3 call in'i. Koju liikudes otsustasin, et lähen käin ikka ka Walmartist läbi, et süüa osta. See oli tegelt mega lähedal, aga tee sinna ning sealt koju tundus ikka ülipikk :D Koju jõudes ei saanud ma korterisse kohe sisse, kuna kedagi polnud kodus, aga õnneks olid Krissu ja Sann üleval trenni tegemas ning sain nende käest võtmed. Kodus sõin rahulikult ning jäin suht kiiresti teleka ees magama enne üheksat lausa juba. Tegin silmad uuesti lahti natuke pärast 11st ning toimetasin veel tsipakene ringi.

Muahh!

No comments:

Post a Comment