Sunday, July 15, 2012

13.07.2012

Kurikuulus Reede 13! Õnneks ei juhtunud mitte midagi väga halba. Aga näiteks selline tore lugu jällegi, et läksin siis Armanisse, et uut graafikut vaadata ja no vahi vahi jälle olin mina kuidagi graafikust välja jäänud. Täiesti veider. Jen, kes oli vahetuse manager, lubas asja uurida ja Jarreli käest küsida, mis värk on. Kuna neil on seal aga mega palju tööd, siis ma nii kui nii helistan homme nendele ise, kuna ma arvan, et nad muidu lihtsalt unustavad ära.

Täna tundus, et tuleb mega ilus ilm, aga kui ma koju jõudsin ning basseini äärde lebotama tahtsin minna, siis sain sela ainult 15 minutit olla kui läks pilve. Siin on ikka ülikiiresti muutuv ilm. Kui Eestis ärkad hommikul üles ja vaatad, et ilm on ilus või pilves, siis see enamasti püsib nii ikka suurema osa päevast, aga siin muutub ilm iga 5 minuti tagant. Ettearvamatu! Basseini ääres natuke lebotades tegin avastuse, et ka meie majas, mis on väga suur, elab üks väga kobe tüüp :D Me siin juba mõtlesime, et majas polegi kobedaid mehi! Mitte, et me nüüd midagi teeksime ja kedagi kohe sebima hakkaksime, vaid lihtsalt hea teada :D

Selles mõttes oli küll täna ikka Reede 13, et kõik mu tehtud plaanid tänaseks nurjusid kuidagi. Hommikul pidin minema surfamist õppima, aga Keir saatis sõnumi, et ta ikka ei saa ning üksi minna oleks suhteliselt enesetapp esimestel kordadel :D Pärast üritamist basseini ääres päevitada mõtlesin, et lähen Chinatowni, et osta värskeid puuvilju, aga siis avastasin, et mul ei olnud veel raha üle tulnud ja ei tahtnud oma sääste ka hävitama hakata, seega ei jõudnud ka sinna. Ilm oli kehva, polnud mitte midagi teha, seega viskasin ennast voodisse ning tegin kerge lõunauinaku. Ramona tudus minuga koos voodis, kuna ta oli eelmine õhtu pidutsenud. Ramona, aga ei olnud eriti üldse joonud ning tal oli samas mega paha olla ja ta ei mäletanud ka eelmisest õhtust mitte midagi. Panime siis otsad kokku ning saime aru, et Ramonat drugiti :S Kohutav...Mitte midagi ei juhtunud õnneks ja kõik oli okei lõpuks, kui Ramona oli terve päeva maganud. Nüüd jälgime kõik hoolikalt oma jooke.

Õhtul kui olin väikese unega hakkama saanud läksime Sannuga trenni tegema. Kõigepealt lavastasime mõlemad oma kavu ning siis panime meie tantsusaalis olevast dvd reast ühe jõutreeningu video peale ning tegime jõudu. Nii veider oli teha video järgi, kuna ma olen nii harjunud juba, et kas Sann piinab või ma ise üritan ennast piitsutada. Aga läbi võttis küll :) ja pärast läks Sann poodi ning ostis jätsi meile mõlemale :D Nii palju siis sellest nädalast veel ilma jätsita :D

Käisime õhtul Ramonaga jällegi flaikusid jagamas. See on nii veider, et me jagame alati flaikud lõpuni ära, aga teised tüdrukud, kes jaganud on jätavad alati pooled alles ja vinguvad, et pole mitte kellelegi jagada. Laisad on lihtsalt need neiud! Meiega tulid ühed toredad tüübid rääkima ning tõesti nad tundusid väga okeid olevat ning ma andsin ühele oma numbri. Tüüp hakkas kohe sõnumeid saatma ja ohh jestas kui pealetükkiv. Ei viitsi isegi vastata talle rohkem. Ma ei kujutaks ette, et Eestis tüübid nii kiiresti peale suruvad ennast ja selline tunne on siin, et kohe kui natuke nendega räägid, siis oled nende tüdruk juba :D Hullud vennad! Tüürime nendest tüüpidest iluasasti eemale!

Pärast flaikude jagamist tulid Mariella ja Krissu linna, et koos midagi teha. Läksime McDonaldsisse ning ma tellisin esimese burksi siin. Kohe üldse üle väga pika aja sõin burksi. Väga hea kanaburks oli, aga natuke pärast seda kui olin ära söönud tuli mulle meelde, miks ma ei söö burksi - hakkas natuke paha olla. Samal ajal kui me burksi tellisime, siis üks tüüp lihtsalt oksendas oma sisikonna McDonaldsi põrandale. Mina õnneks ei vaadanud sinna poole, kuna ma tahtsin siiski oma burksi ära süüa. Vaesed töötajad, kes seda koristama pidid. Pärast seda mõtlesime, et lähme kuskile istuma, aga kõik kohad olid kinni juba kella 1st öösel. Nii veider. Meil minnakse sellisel ajal tavaliselt alles välja. Ohh well...võtsime suuna ranna poole ning meiega liitusid mingi Austraalia tüübid. Oleksime äärepealt jaywalkingu eest trahvi saanud, aga lippasime kiiresti politsei eest randa plehku :D Pahad pahad noored inimesed. Randa jõudes oli vees suur kilpkond, kellele saime päris lähedale minna :) Mega lahe...pärast saime aga teada, et see oli hoopis väike, et neid on ikka veel suuremaid ka. Ega me kaua ei viitsinud rannas olla ning jätsime austraallastega hüvasti ning jalutasime koju, et mõnusat und nautida.

Muahh!

No comments:

Post a Comment