Friday, July 13, 2012

12.07.2012

Ja saingi oma raamatu läbi ja nüüd kiman kohe esimesel võimalusel järgmist osa ostma. Loodetavasti see on sama põnev kui esimene. Millegi pärast on tavaliselt järgmised osad igavamad, aga on ka erandeid. Ma loodan, et see raamat on üks neist. Sain teada, et päris paljud eestlased loevad hetkel seda triloogiat siin Hawaiil. Enamus neist on tüdrukud :D Poistele meeldib ikka rohkem pilte vaadata. Aga ma ei üldista! Erand kinnitab reeglit!

Minu tänane päev oli ehtne leboussi päev :D Kuna töölt jõudsin poole kaheks koju ning harjumusest tegin hommikul umbes 7st silmad lahti, siis ega ma palju magada ei saanud ning olin pool päeva selline uimps. Käisime Ramonaga hommikul Sannul tööl külas ning rüüstasime Honolulu Cookie Companie küpsiste letti :D Ramona teadis mind veel juhatada ühte poodi, kus pakuti ka magusaid suupisteid ning värskelt röstitud ubadest valmistatud kohvi. Kui ma muidu musta kohvi ei joo, siis nende magusate maiustuste kõrval maitses see väga hästi. 

Kodu poole liikudes käisime poest läbi, kus oli ale ühel saiakeste taignal. Mõtlesin, et võiks ju ära proovida, sellise ehtsa ameerikaliku pool valmis produkti. Läksime siis koju ja hakkasin küpsetama. Muidugi ei lugenud ma paki pealt, kuidas seda avada ning tegin paki valesti lahti, nii et tainas paisus valesti välja, aga polnud midagi hullu, naersin natuke ja tegin õigesti lahti. 15 minutit ahjus ning valmisid ilusad soolased kuklid :) päris head olid teised, aga natuke üle maitsestatud ning ise tehes saaks kindlasti palju paremad tehtud, aga kiiresti ahju viskamiseks head küll.

Kuna me Ramonaga mõlemad olime sellised unised sussid, siis viskasime keset päeva ennast voodisse pikali ning tegime paari tunnise beautysleepy :D Selleks ajaks kui mina ärkasin oli Ramona tööle läinud ning Daniel koju tulnud. Võtsin unise peaga ujumise asjad ning läksin rooftopile, et vette ennast visata ja üles ärgata. Toimis :D! Pärast käisin veel tantsusaalis lavastamas ja tegin ilusasti jõutrenni :) Minuga koos oli saalis üks paarike, kes tegi video pealt mingit aeroobikat. See oli naljakas! Esiteks oli video peal toimuv juba suht aegunud ja teiseks nad ei osanud selle järgi eriti teha ka :D Mina venitasin rahulikult ja itsitasin sisemiselt :) 

PS! Spagaat on ilusasti maas, kui Laura või Elli muretsema peaksid :D

Muahh!

No comments:

Post a Comment